tour 2016
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
De treintjes zijn niet goed. Eerder had je de Giant-Shimano trein die iedereen er oplegde in de laatste 3 km. Nu heeft etixx Kittel wel aangetrokken maar de trein is niet goed genoeg. Lotto Soudal heeft opzich een goede trein maar komen tot nu toe niet uit de verf. Dimension Data heeft de beste aangezien ze niet de meeste renners hebben op het eind maar met onder andere een Renshaw en het natuurlijke talent van Cavendish om zich er tussen te kunnen drukken een eind komen.
Maak joe woar
Toch snap ik al die treintjes niet. Als je uiteindelijk kijkt naar de laatste km dan vechten de sprinters toch om elkaars wiel en zijn er maar 1 a 2 treintjes.
Denk dat er best wel wat sprinters zijn die zich prima zonder treintje kunnen handhaven, een goed wiel kunnen kiezen en een goede sprint neer kunnen zetten. Elke sprinter een speciaal treintje lijkt me bijna een modetrend te worden.
Denk dat er best wel wat sprinters zijn die zich prima zonder treintje kunnen handhaven, een goed wiel kunnen kiezen en een goede sprint neer kunnen zetten. Elke sprinter een speciaal treintje lijkt me bijna een modetrend te worden.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Het wordt ook lastig om met vijf treintjes te rijden. dus er misslukken er eigenlijk altijd 4.
TLJ is inderdaad een soort training in de tour aan het afleggen op 5km van het einde......... Kansloos.
Het doel daarvan ontgaat me enigzins.
Toch benieuwd naar Mollema en Kelderman straks, die zien er goed uit.
TLJ is inderdaad een soort training in de tour aan het afleggen op 5km van het einde......... Kansloos.
Het doel daarvan ontgaat me enigzins.
Toch benieuwd naar Mollema en Kelderman straks, die zien er goed uit.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
De valpartijen waar iedereen het over heeft vind ik tot nu toe meevallen. In de eerste rit wel een harde in de finale, tweede etappe een redelijk grote maar niet eentje met veel snelheid. Er word er nerveus gekoerst en de finales gaan op het scherpst van de snede maar nog geen uitvallers(hoewel Bennet de eerste kan worden).
Maak joe woar
-
Quarantanove
- Forum-lid
Ik vind het eerder andersom: het is gewoon een wonder dat er in deze hektiek en als gevolg van de valpartijen tot nu toe nog geen enkele uitvaller is.Fietsen?altijd schreef:De valpartijen waar iedereen het over heeft vind ik tot nu toe meevallen. In de eerste rit wel een harde in de finale, tweede etappe een redelijk grote maar niet eentje met veel snelheid. Er word er nerveus gekoerst en de finales gaan op het scherpst van de snede maar nog geen uitvallers(hoewel Bennet de eerste kan worden).
Het nadeel daarvan zou kunnen zijn dat de discussie over de noodzakelijke maatregelen om de kans op valpartijen verder te reduceren stopt.
-
Fietsen?altijd
- Forum-lid
In de eerste rit vind ik het ook een wonder. Toen vielen ze met een gigantische snelheid.
Hectiek is op zich geen probleem denk ik zolang het maar veilig blijft.
Hectiek is op zich geen probleem denk ik zolang het maar veilig blijft.
Maak joe woar