Het treurige voor Ruijgh is dat hij als rasklimmer momenteel zijn dagen slijt in een ploeg die vrijwel enkel kermiskoersen mag rijden. Zijn talent komt daarin totaal niet tot zijn recht. Maar blijkbaar is er iets waardoor hij niet in beeld komt bij grotere ploegen.monsieurpinot schreef:Helemaal met je eens wat betreft Hoogerland. Ben wel benieuwd of ze Rob Ruijgh ook aantrekken. In die man moet toch meer zitten dan we de laatste tijd zagen gezien zijn tour in 2012.
Orange Cycling Team
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
-
tom de groot
- Forum-lid
Van horen zeggen zou het niet zo'n fijn persoon zijn.
Dit kan ik gelukkig tegenspreken
Ruijgh is juist een heel prettig persoon
In de winter train ik nog wel eens met hem en m`n vorige werkgever heeft hem gesponsord toen hij nog voor PPL-Belisol reed.
Naar de media toe is hij soms niet al te lief maar dat heeft ook zo z`n redenen want als je ziet hoe ze aan z`n jongen trekken dan zouden de meeste waarschijnlijk het zelfde doen
Maar als iemand altijd vriendelijk is dan is het Rob wel dat kan je bijv van een Dumoulin juist niet zeggen want ook die is gesponsord door m`n vorige werkgever en heb ik ook wel eens mee te doen gehad maar als ik hem tegenkom dan komt er met moeite een goeiedag vanaf
In de winter train ik nog wel eens met hem en m`n vorige werkgever heeft hem gesponsord toen hij nog voor PPL-Belisol reed.
Naar de media toe is hij soms niet al te lief maar dat heeft ook zo z`n redenen want als je ziet hoe ze aan z`n jongen trekken dan zouden de meeste waarschijnlijk het zelfde doen
Maar als iemand altijd vriendelijk is dan is het Rob wel dat kan je bijv van een Dumoulin juist niet zeggen want ook die is gesponsord door m`n vorige werkgever en heb ik ook wel eens mee te doen gehad maar als ik hem tegenkom dan komt er met moeite een goeiedag vanaf
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
dat van die media vraagt om uitleg...peter1981 schreef:Dit kan ik gelukkig tegenspreken
Allard
-
tom de groot
- Forum-lid
Rob was toch diegene die zijn eigen fanclub in 3 maanden de das om heeft gedraaid...
Najah ik denk niet dat ik de aangewezen persoon ben om hier diep op in te gaanberen040 schreef:dat van die media vraagt om uitleg...peter1981 schreef:Dit kan ik gelukkig tegenspreken
Maar als iedereen telkens vraagt hoe het gaat waar je bent wat je gaat doen enz enz dan kan ik me voorstellen dat het niet meer leuk is.
Na z`n goede tour wilt iedereen alles weten en zeker als het zoals hem even niet meer lukte,
Ik denk dat iedereen zich er wel wat bij kan voorstellen.
Ook met die fanclub zijn ook dingen gebeurd die prive zijn tussen Rob en de club en zoals iedereen weet is het altijd anders in de media.
Alleen ik ga dit natuurlijk allemaal niet toelichten en dat lijkt me ook logisch
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hem een top gozer vind en iedereen die ik ken die met hem te maken heeft gehad denkt er het zelfde over.
En een vechter is het zeker en het is gewoon jammer dat die nu bij een ploeg zit zoals vastgoed service hoe leuk de ploeg ook is.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
Zeeuwse wielrenners tekenen bij wielerploeg Roompot.
http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2014 ... _xRb2PyDSh

http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2014 ... _xRb2PyDSh

Aangezien jij helemaal niet weet waarom Boogerd z'n telefoon in zijn handen heeft zegt jouw reactie meer over jou dan over Boogerd.Soap schreef:Boogerd oogt al heel geintresseerd, nog even appen met zijn liefje.....
Ongetwijfeld....maar netjes is het niet bij de presentatie van 2 renners.timo2.0 schreef:Aangezien jij helemaal niet weet waarom Boogerd z'n telefoon in zijn handen heeft zegt jouw reactie meer over jou dan over Boogerd.Soap schreef:Boogerd oogt al heel geintresseerd, nog even appen met zijn liefje.....
Dus klopt, ik zou zoiets zeker niet doen.
Voel je je persoonlijk aangevallen of zo?
- Supergrover
- Forum-lid HC
Niet netjes? Misschien vroeg Johnny wel aan Michael wat voor een datum het was, weet jij veel. PfffffSoap schreef:Ongetwijfeld....maar netjes is het niet bij de presentatie van 2 renners.timo2.0 schreef:Aangezien jij helemaal niet weet waarom Boogerd z'n telefoon in zijn handen heeft zegt jouw reactie meer over jou dan over Boogerd.Soap schreef:Boogerd oogt al heel geintresseerd, nog even appen met zijn liefje.....
Dus klopt, ik zou zoiets zeker niet doen.
Voel je je persoonlijk aangevallen of zo?