BuroBlad
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Eh, cricket? Sidney ofzo?
Ik verwachtte bij zo'n grote groep fietsliefhebbers alleen maar wielergerelateerde bureaublad-achtergrondjes. Ik gebruik ze zelf trouwens nooit, ik vind ze al gauw te druk. Voor mij een mooi blauw achtergrondje.
Maarre, vorige week stuurde ik per e-mail een aantal collega's deze foto van mij rond, gemaakt tijdens de ATB-tocht in Schoorl:
Puur uit de gein had ik in de onderwerpregel gezet "Nieuw bureaubladachtergrondje", en in de tekst instructies over hoe je de foto als achtergrond kon instellen. Ik probeerde uiteraard wat verontwaardigde reacties te ontlokken, zoals die van mijn vriendin. Die zei: "Gatverdamme, wat ben je ook verschrikkelijk eigenwijs!" (ik had hem ook naar haar en een vrouwelijke collega van haar gestuurd ) . Wat blijkt nu echter, een aantal collega's heeft de foto nu daadwerkelijk op hun PC staan als achtergrond, dus elke keer als ik nu naar hun toe moet, zit ik naar mijn eigen kop te staren ! Goed, dat doe ik dus nooit weer.
Maarre, vorige week stuurde ik per e-mail een aantal collega's deze foto van mij rond, gemaakt tijdens de ATB-tocht in Schoorl:
Puur uit de gein had ik in de onderwerpregel gezet "Nieuw bureaubladachtergrondje", en in de tekst instructies over hoe je de foto als achtergrond kon instellen. Ik probeerde uiteraard wat verontwaardigde reacties te ontlokken, zoals die van mijn vriendin. Die zei: "Gatverdamme, wat ben je ook verschrikkelijk eigenwijs!" (ik had hem ook naar haar en een vrouwelijke collega van haar gestuurd ) . Wat blijkt nu echter, een aantal collega's heeft de foto nu daadwerkelijk op hun PC staan als achtergrond, dus elke keer als ik nu naar hun toe moet, zit ik naar mijn eigen kop te staren ! Goed, dat doe ik dus nooit weer.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 02 November 2005
Die op de linker foto met die kale kop dat ben ik, maar dan met een kilootje of 25 meer spierweefsel
Ah ik dacht een groet van een forumlid uit het hiernamaals!!!!!!!
Die op de linker foto met die kale kop dat ben ik, maar dan met een kilootje of 25 meer spierweefsel
Ah ik dacht een groet van een forumlid uit het hiernamaals!!!!!!!
cornelli racing cycles Uden
Ik heb mijn desktop op de uni. even aangepast, geen Basso en Armstrong meer.....wel een " fiets desktop" , naar aanleiding van het BMC topic.....dit is toch denk ik ook wel mijn droomfiets, alleen een ander stuurlintje.Vroeg me alleen wel af waarom er bij deze geen "stickers" (hoe noem je die dingen ook alweer?) op de staande buis zitten en bij andere wel.Mooi simpel en strak desktopje.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
bike_add1ct
- Forum-lid
Stickers zijn weggefotosoept.
Hele fiets is een soep trouwens.
Hele fiets is een soep trouwens.