Quoten: Origineel geplaatst door Knots op 08 Mei 2006
Net gekeken, maar geef mij maar gewoon het scheermes... ipv. het epileren met water, ijs en massagewielen.
ik heb het ook gezien jah wa een gedoe zeg gewoon elke keer onder de douche ekkes gauw met de scheermes over je bene heen en het blijft glad en het is zo gebeurt
Scheer jij je benen omdat je fietst?
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 14 Mei 2006
Als je net je benen hebt geschoren en dan kruip je je bed in, dan geeft dat pas een raar gevoel
ook als je een broek aan trekt enzo geeft een raar gevoel, maar daar wen je vanzelf aan en nu zou ik niet eens meer haar op me benen willen omdat ik kaal gewoon beter vind
Als je net je benen hebt geschoren en dan kruip je je bed in, dan geeft dat pas een raar gevoel
ook als je een broek aan trekt enzo geeft een raar gevoel, maar daar wen je vanzelf aan en nu zou ik niet eens meer haar op me benen willen omdat ik kaal gewoon beter vind
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen
emotie kun je uischakelen
Vorige week voor het eerst mijn benen (laten) scheren. MIjn vrouw vond het wel leuk om te doen, er aan haar blik te zien (kwijl kwijl) vind ze het nog mooi ook. Voor mij ff wennen moet ik zeggen.....
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 22 Mei 2006
Vorige week voor het eerst mijn benen (laten) scheren. MIjn vrouw vond het wel leuk om te doen, er aan haar blik te zien (kwijl kwijl) vind ze het nog mooi ook. Voor mij ff wennen moet ik zeggen.....
nu nog lekker bruinen en voila...
nu nog lekker bruinen en voila...
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 22 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 22 Mei 2006Vorige week voor het eerst mijn benen (laten) scheren. MIjn vrouw vond het wel leuk om te doen, er aan haar blik te zien (kwijl kwijl) vind ze het nog mooi ook. Voor mij ff wennen moet ik zeggen.....nu nog lekker bruinen en voila...
Loop altijd in korte broek vanaf half april, maar ze lijken idd witter nu
Quoten: Origineel geplaatst door alstro op 22 Mei 2006Vorige week voor het eerst mijn benen (laten) scheren. MIjn vrouw vond het wel leuk om te doen, er aan haar blik te zien (kwijl kwijl) vind ze het nog mooi ook. Voor mij ff wennen moet ik zeggen.....nu nog lekker bruinen en voila...
Loop altijd in korte broek vanaf half april, maar ze lijken idd witter nu