Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

GROOOOOOOOOOOOT NIEUWS !!!!

trudie
Forum-lid

trudie 05 mar 2006 17:32

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 05 Maart 2006

Ik was om een uur of twee vanmiddag ff bij onze grote vriend Wesley om  m,n pakkie op te halen en tevens ff zijn schitterende nieuwe Bike te mogen bewonderen! ik had zelf weinig tijd een moest nog het een en ander doen dus heb het kort gehouden. Maar ik ben z,n verjaardag niet vergeten! Wesley weet wat ik bedoel, nog veel plezier met je nieuwe bike en we spreken wel een keer af wanneer ik in wat rustiger vaarwater zit , dat beloof ik.Dan gaan we es een stukkie trappen!
Oh! ehh... ik heb het natuurlijk ook ff gepast en ja het zit geweldig , precies goed dus laat maar komen de zomer!!

Ik dus om even voor drieën bij Wesley, want we haddden 3 uur afgesproken. Ik denk: nu kan ik eindelijk Big Rosa eens zien  
Nee hoor, Big R komt om twee uur!! Wat een schijterd is ie toch.
Ik zal wel eens aan Joop vragen of hij een foto van je heeft.Dit jaar ga ik je zeker zien, want jij fietst volgens mij veel in het Westland maar ook veel in de duinen naar Wassenaar en Katwijk. Laat dat nu ook onze favoriete rondjes zijn!!
Enne.....mag ik ook mee als je met Wesley gaat fietsen?

speric
Forum-lid HC

speric 05 mar 2006 18:45

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 04 Maart 2006

@SP Eric. De kleding van Cube en mij worden waarschijnlijk door Fast4ward opgehaald. Hij bezorgd langs bij mijn ouders en ik neem spul mee naar enschede.

jij hebt Markie erop toch ?

speric
Forum-lid HC

speric 05 mar 2006 18:48

ik heb van 4 mensen nog geen bericht/ADRES gekregen :
LANCE (metpuntjes) waar is ie trouwens, sinds ja niks mer gehoord.
NOPPI
Bike addict
sCOTWILKO

willen die mij nog even mailen over hoe te ontvangen en dan evt adres ?

speric
Forum-lid HC

speric 05 mar 2006 19:05

O.k.
alles in kaart, naar de volgende plaatsen gaat kleding:

Laag KeppelNoordwijkDokkumGeldropChaamDordrechtNijmegenLandgraafOOltgensplaat (?)DeurneBerlicumAlblasserdamDeventerAlmeloEnschede
Als je plaatsnaam er tussen staat en je denkt hé, ik kan het wel bij een ander ophalen. Of iemand kan/ mag bij jou ophalen.Mail mij even, dat scheelt weer in het aantal pakketjes namelijk.
De rest wordt opgehaald bij mij, of is al bij Wesley opgehaald.
Dus wie wil komen halen, mail even dan kunnen we wat plannen.Ben zelf morgen vrij, ben tussen 13.00 en 15.30 thuis en dan pas weer na 18.00.Andere dagen na 18.00 pas, of voor 08.00 uur

Ziet er mooi uit hoor en het past goed, zeker als er nog ietsje aan kg verdwijnt, dan toont het nog mooier...

tot .... laterrrrrr...

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 05 mar 2006 20:04

Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 05 Maart 2006

OOltgensplaat (?)

Ooltgensplaat (?) is inderdaad het einde van de wereld, maar ik woon er echt
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

speric
Forum-lid HC

speric 05 mar 2006 21:02

even iets heel anders, heb ik iets gemist of mis ik Coulthard nu al een lange tijd ?

noppie
Forum-lid

noppie 05 mar 2006 21:06

even iets heel anders, heb ik iets gemist of mis ik Coulthard nu al een lange tijd ?

Dit zit volgens mij bij wielertoerist.nl
kiekeboe

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 05 mar 2006 21:09

Klopt, Coulhard komt hier nog maar zelden. Hij duikt af en toe eens op in de discussies over training en voeding. Voor de rest laat hij het aan zich voorbij gaan.
@ Wesley, erg mooi fiets (en het pakje staat ook mooi).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 05 mar 2006 22:10

ik heb van 4 mensen nog geen bericht/ADRES gekregen :
LANCE (metpuntjes) waar is ie trouwens, sinds ja niks mer gehoord.NOPPIBike addict sCOTWILKO
willen die mij nog even mailen over hoe te ontvangen en dan evt adres ?

ik heb LANCE (metpuntjes) gemeeld, aangezien hij de forumbroek overneemt van mij. Hij had wat probleempjes met zijn compu gehad, maar hij zal spoedig het forum wel weer plat posten.
Mijn fiets is bezeten!

eddiebouncer
Forum-lid

eddiebouncer 05 mar 2006 22:13

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 Maart 2006

...en we spreken wel een keer af wanneer ik in wat rustiger vaarwater zit , dat beloof ik.Dan gaan we es een stukkie trappen!

...Enne.....mag ik ook mee als je met Wesley gaat fietsen?...

...En natuurlijk ben je welkom om mee te fietsen, graag zelfs   , we spreken wel eens een keer met een paar man/vrouw af in de zomer om op een zondag eens gezamelijk wat te trappen op onze stalen/  alu ,carbone rossen...

Mag ik dan ook meecruisen?
Mijn fiets is bezeten!

Plaats reactie