Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 20 April 2006
Tja, is heel vervelend als koers onderbroken moet worden vanwege een trein. Maar ik kan heel goed begrijpen als niet-wielerliefhebbers er moeite mee hebben dat zelfs treinen worden gestopt. Het is nog steeds maar sport, het hele dagelijks leven daarvoor plat leggen zou een beetje vergaan. (dit laatste is natuurlijk wel wat overdreven)
Dit jaar heeft er een passagierstrein 9 minuten vertraging opgelopen door de Ronde van Vlaanderen; vorig jaar was dat 29 (!!) minuten. Als zoiets maatschappelijk gedragen wordt, moet dit maar.
Wie wint Parijs-Roubaix...BOONEN
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Ik blijf het een beetje een grappige discussie vinden; ik had wel verwacht dat dat trein-incident (nu ja) voer voor (overloos) geleuter zou opleveren, maar dat het zo lang zou duren... Vooral de verontwaardigde reacties ("Het is een regelrechte schande!" "Dat zoiets mogelijk is!") vind ik lachwekkend: uiteraard moet een organisatie de nodige voorzorgen treffen, maar als er dan eens (uitzonderlijk) zoiets gebeurt geeft het wel kleur aan de wedstrijd - en uiteindelijk moet men niet alle zin voor proportie verliezen: inderdaad blijft het immers maar een wielerwedstrijd, waarvan het maatschappelijk belang - het zal u misschien verbazen - kleiner is dan dat van het spoorverkeer.
Maar ik dacht dat in zo'n geval de tijden van de renners gecorrigeerd werden - wat me logisch lijkt...
Maar ik dacht dat in zo'n geval de tijden van de renners gecorrigeerd werden - wat me logisch lijkt...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Schandalig ja! Wat dan gezegd van een eekhoorn op het veld van Arsenal in de Champion League?!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve