Amstel Gold Race 2007
@ Colnago/G:
You've got mail
You've got mail
Heb me ook ingeschreven met een paar vrienden voor de 150km. Eerste keer Amstel Gold Race voor ons. Vorig jaar 3x een weekend Valkenburg geweest, beviel erg goed op Camping De Cauberg en in Cafe 't Hoekje
Maar ook erg lekker gefietst natuurlijk, ben benieuwd hoe het me zal vergaan die 150kilometers, en ook erg benieuwd naar het feest en de race op zondag.
Maar ook erg lekker gefietst natuurlijk, ben benieuwd hoe het me zal vergaan die 150kilometers, en ook erg benieuwd naar het feest en de race op zondag.
-
freddyarends
- Forum-lid
Ik fiets nu een tweetal jaar en wil de hobby een extra dimensie geven door ook leuke tochten te gaan rijden en de AGR leek me erg gaaf.
De inschrijving was echter vrij snel gesloten.
Ik ben ook nog op zoek naar twee kaarten voor de 150.
Als er iets mogelijks is en dat mag dan ook een andere afstand zijn, dan hoor ikdat graag. freddy_angelique@hotmail.com
De inschrijving was echter vrij snel gesloten.
Ik ben ook nog op zoek naar twee kaarten voor de 150.
Als er iets mogelijks is en dat mag dan ook een andere afstand zijn, dan hoor ikdat graag. freddy_angelique@hotmail.com
Quoten: Origineel geplaatst door super b op 21 Februari 2007
Kijk even op de site van de amstelgoldrace. Daar vind je alle informatie over routes inclusief plaatsjes van de beklimmingen.
Ik heb net gekeken maar kan hier niets vinden. Bij het tabblad "routes "krijg ik niets te zien. Misschien zit ik verkeerd te kijken dus geef maar even een link als dat kan.
Bedankt
Kijk even op de site van de amstelgoldrace. Daar vind je alle informatie over routes inclusief plaatsjes van de beklimmingen.
Ik heb net gekeken maar kan hier niets vinden. Bij het tabblad "routes "krijg ik niets te zien. Misschien zit ik verkeerd te kijken dus geef maar even een link als dat kan.
Bedankt
-
intersantos
- Forum-lid
http://www.amstelgoldrace.nl/index.php? ... fstand=125
en dan helemaal naar beneden scrollen.
en dan helemaal naar beneden scrollen.
Quoten: Origineel geplaatst door Janth op 21 Februari 2007
Bedankt
Als je firefox gebruikt wil het volgens mij niet lukken.Even overschakelen op IE dus.
Bedankt
Als je firefox gebruikt wil het volgens mij niet lukken.Even overschakelen op IE dus.
CC, agr 100; limo 100
-
eddiebouncer
- Forum-lid
De site heeft - net als vorig jaar - nog steeds problemen met Firefox. Vind ik vrij slecht voor een 'professionele' site
Mijn fiets is bezeten!
Ik wil ook meerijden maarja ik heb geen kaartje
met limburg mooiste (wist ik nergens van) kwam ik groepen tegen op mijn trainingsrit voor de keuteberg, ben ik daar meegefietst en hebk tot Landgraaf meegereden, toen ik thuis kwam had ik 240 km
Is dat met dit niet mogelijk dat ik inval in de route, ik heb geen posten ofso of eten nodig, ik regel mn eigen eten enso, wil alleen de route meerijden?
grtz
ramon
met limburg mooiste (wist ik nergens van) kwam ik groepen tegen op mijn trainingsrit voor de keuteberg, ben ik daar meegefietst en hebk tot Landgraaf meegereden, toen ik thuis kwam had ik 240 km
grtz
ramon