Je grootste irritatie??
[quote="marco39"]erger me het meest aan mezelf, ben onhandig, dus jaloers op al die mensen die hier op het forum zoveel weten over techniek. Ben 39 , fiets zo'n twintig jaar, en nog niet in staat een derailleur af te stellen. Onwaarschijnlijk.[/quote]
Alles is te leren marco, Het is vooral een kwestie van willen doen.
Maar inderdaad je moet wel een beetje handig zijn. Ik laat al jaren mijn belastingen door iemand doen. Dat kan ik dus weer niet zelf.
Alles is te leren marco, Het is vooral een kwestie van willen doen.
Maar inderdaad je moet wel een beetje handig zijn. Ik laat al jaren mijn belastingen door iemand doen. Dat kan ik dus weer niet zelf.
Jawel GasheerG, maar er kleeft ook een nadeel aan handig.
Ik heb mij wel eens afgevraagd waarom ik gereedschap bij mij heb. Voor mijzelf gebruik ik het zelden (heb het onderhoud goed voor elkaar) maar ik sta maar al te vaak aan andermans fietsen te prutsen omdat ik ze toch ook niet kan laten staan.
Ook dit ATB seizoen weer meerdere binnenbanden geleverd aan mensen zonder reserve, meerdere keren de pomp uitgeleend, een diverse wielen rechtgespaakt en diverse kettingen geponst onderweg.
Ik heb mij wel eens afgevraagd waarom ik gereedschap bij mij heb. Voor mijzelf gebruik ik het zelden (heb het onderhoud goed voor elkaar) maar ik sta maar al te vaak aan andermans fietsen te prutsen omdat ik ze toch ook niet kan laten staan.
Ook dit ATB seizoen weer meerdere binnenbanden geleverd aan mensen zonder reserve, meerdere keren de pomp uitgeleend, een diverse wielen rechtgespaakt en diverse kettingen geponst onderweg.
Ik erger me vreselijk aan die stoplichten met zo'n drukknopje, alles gaat rechtdoor, rechtsaf voor auto's op rood en zodra je drukt springt ie op groen.
Ik erger me aan die motor politie op het hoekje die je dan lekker bekeurt als je een en ander negeert na goed uitkijken.
En tot slot erger ik me aan die identificatie plicht, want net op dat moment heb je niks bij terwijl je altijd ...
Ik erger me aan die motor politie op het hoekje die je dan lekker bekeurt als je een en ander negeert na goed uitkijken.
En tot slot erger ik me aan die identificatie plicht, want net op dat moment heb je niks bij terwijl je altijd ...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb zelden ID bij mij. Vind het grote kolder om altijd zo'n duur onmisbaar papiertje op zak te hebben.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
intersantos
- Forum-lid
-
a.herrebout
- Forum-lid
Wind wind wind, vreselijk...
[quote="Daniel1975"]Ik heb zelden ID bij mij. Vind het grote kolder om altijd zo'n duur onmisbaar papiertje op zak te hebben.[/quote]
hoeft toch ook niet? kopie van één blz uit je paspoort zou voldoende moeten zijn en die stop je in je zadeltasje. Probleem over.
---
denk in oplossingen, niet in problemen
hoeft toch ook niet? kopie van één blz uit je paspoort zou voldoende moeten zijn en die stop je in je zadeltasje. Probleem over.
---
denk in oplossingen, niet in problemen