Meld hier je miskopen en je topaankopen.
Top:
2e hands Mavic Heliumwielen
+ GP4000s banden
+ latex binnenbanden:
zeer lichtlopende combinatie
Mis:
Gek genoeg Assos Mille broek: pasvorm goed, maar snel zadelpijn en zelfs kramp. Broek verkocht en weer terug naar Cannondale LE Carbonbroek. Zadels en broeken zijn een zeer persoonlijke zaak.
2e hands Mavic Heliumwielen
+ GP4000s banden
+ latex binnenbanden:
zeer lichtlopende combinatie
Mis:
Gek genoeg Assos Mille broek: pasvorm goed, maar snel zadelpijn en zelfs kramp. Broek verkocht en weer terug naar Cannondale LE Carbonbroek. Zadels en broeken zijn een zeer persoonlijke zaak.
Top 2010 :
Assos AirJack
Giro Ionos
Sidi Ergo2
3t ergonova
Conti Competition
SI SLR Kit Carbonio
Campa Record Compact 50-34
Flop 2010 :
SI SLR Gel Flow Team Edition (te zacht, drukpunten rond de uitsparing)
Tifosi Slip (lens snijdt in mijn gezicht)
Assos AirJack
Giro Ionos
Sidi Ergo2
3t ergonova
Conti Competition
SI SLR Kit Carbonio
Campa Record Compact 50-34
Flop 2010 :
SI SLR Gel Flow Team Edition (te zacht, drukpunten rond de uitsparing)
Tifosi Slip (lens snijdt in mijn gezicht)
hell-(racer)
Recente aankopen:
# Rudy Project Exception bril. Perfect voor brildragers.
# Dura Ace PD 7810 pedalen. Heerlijke pedalen. Prima steungevoel onder de schoen en het lopen is helemaal een zaligheid vergeleken met mijn vorige Look Sprints.
# Selle Italia Max Flite Gel Flow. Ter vervanging van mijn "oude" Max Flite Gel Flow.
Gelukkig geen flops te melden.
# Rudy Project Exception bril. Perfect voor brildragers.
# Dura Ace PD 7810 pedalen. Heerlijke pedalen. Prima steungevoel onder de schoen en het lopen is helemaal een zaligheid vergeleken met mijn vorige Look Sprints.
# Selle Italia Max Flite Gel Flow. Ter vervanging van mijn "oude" Max Flite Gel Flow.
Gelukkig geen flops te melden.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
top: KMC X10SL ketting. Vergeleken met mijn ultegra kettingen is dit echt een wereld van verschil. Loopt lekkerder en is ook tig keer beter schoon te maken.
flop: schwalbe ultremo r. Beide banden na een paar 100km in bezit van een dikke bult (en bijna gat) en na vervanging van schwalbe door r.1 weer een band na een paar 100km hetzelfde euvel.
flop: schwalbe ultremo r. Beide banden na een paar 100km in bezit van een dikke bult (en bijna gat) en na vervanging van schwalbe door r.1 weer een band na een paar 100km hetzelfde euvel.
TOP:
Garmin Edge 705: lekker fietsen in je vakantie ipv constant op een kaartje kijken
FLOP:
Cateye double-wireless: daar kunnen zo ongeveer elke week nieuwe batterijen in.
Garmin Edge 705: lekker fietsen in je vakantie ipv constant op een kaartje kijken
FLOP:
Cateye double-wireless: daar kunnen zo ongeveer elke week nieuwe batterijen in.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Echt waar? Om de week is overdreven, maar 4-6 keer per jaar batterijen van danwel sensor, danwel compu verwisselen was geen uitzondering. Huize 53x11 heeft 2 zulke compu-tjes, en bij beiden is dit het geval. Misschien dat er iets verbeterd is in jouw versie?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?