Voor al je afspraakjes

Forumrit Hilversum - Zondag 19 april

Theo V
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Theo V 19 apr 2009 23:01

Fijn om te zien dat het een leuke dag is geweest.
Ik had graag meegedaan maar het weekendje AGR was ook geweldig.
Volgende keer beter.

arjan916
Forum-lid

Gebruikersavatar arjan916 19 apr 2009 23:06

[quote="Thomas1974"]Uiteindelijk 253 km, gem 30.0 :) (laatste 15km nog wel effe aanzetten).
Ik zal binnenkort een datum prikken voor de rit naar Antwerpen (en terug :D).[/quote]

Petje af, een mooie afstand en snelheid.
Die datum hou ik de gaten . . .

@Corniel, alweer je bollentrui aan... goed/beter kunnen verdedigen?

t was wel heel mooi fietsweer zeg
Alles voor de foto

http://www.arjan916.nl

thomas1974
Forum-lid

thomas1974 19 apr 2009 23:17

Haha, nou d'r zaten weinig hoogtemeters in, maar het bruggetje voor De Hoef was Corniel als eerste boven. Een hoogteverschil van zeker 3 meter. Die bollentrui heeft 'ie dus wel verdiend.

johanandijk
Forum-lid

johanandijk 19 apr 2009 23:32

he ik heb t ook gevonden@!!!

rare jongens die wielrenners ;) heb onwijs genoten en heel veel geleerd dat ik ooit 80 km zou rijden met een gemiddelde van 35 had ik niet kunnen bedenken zeker omdat ik pas 2weken in het bezit ben van een racefiets ..

in het peleton vond ik het soms wat gevaarlijk maar wel leuk , voor mij met ff ruim 100 km priema te doen en viel mij alles mee.

het enige dat tegenviel waren de glazen cola die waren erg klein o ja en natuurlijk dat niemand mij wou helpen met het wegjagen van een stel in leer gehulde bikers(motor) jammer hoor;)

mannen bedankt voor de leerzame dag!!

groet johan
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;

bruco
Forum-lid

bruco 19 apr 2009 23:50

Mènne, 't was een lekker dagje trappelen met malkander:

* Goed gezelschap.
* Superweer.
* Mooie route.
* Pianissimo ( 47% H, 50% D1, 3% D2).

Voor herhaling vatbaar, wat mij betreft. Dan ga ik wel voor de 'Full Monty'. En breng ik, speciaal voor Arepol (bedankt voor de fietsles!), nog wat cartouches mee voor de Finale.

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 20 apr 2009 00:11

Bedankt allemaal voor de uitstekende dag. Voor de persoon die het weer geregeld had, daar wil ik graag het nummer van, wat 'n weertje super. Verder bedank ik natuurlijk Ingmar, voor de ontzettend mooie route. De (smalle) route vond ik persoonlijk niet ideaal voor het rijden met een groep. Getuige enkele rem- en stuuracties.

Voor mij was het zeer twijfelachtig hoe het zo gaan, gezien de aanhoudende problemen die ik heb met mijn rug. Gelukkig ging het best goed en met het aantal gereden trainingskilometers mag ik zeker niet klagen.

Ik heb wederom een erg leuke dag gehad en met weer erg leuke gesprekken met de diverse deelnemers waaronder onze ex milair, Corniel, BianchiSL3 en een beste deelnemer met een toch wel prachtige Pinarello Prince, waarvan ik helaas de naam ff kwijt ben. Ik vond het al met al erg leuk en ook weer leuk dat ik weer iemand de dag door heb mogen helpen. Mijn complimenten overigens aan deze, omdat hij toch wel flink heeft door moeten zetten en voor zijn vele uren TACXEN :D

Allemaal bedankt, en tot een volgende rit.

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 20 apr 2009 01:10

Was weer een mooie rit, leuk hoe iedereen die een forumtocht organiseerd zijn favoriete rondje "uit de buurt" weet te laten zien.

Wat mij betreft mogen er weer veel volgen dit jaar.

Ook leuk om weer eens wat bekende, en nieuwe, gezichten te zien en even mee te babbelen.
Het weer speelde natuurlijk ook leuk mee vandaag zodat ik weer wat trainingskilometers voor de Superklassieker van 1 Mei kon bijschrijven.

"Try not. Do or do not......there is no try"

bluebird
Forum-lid

Gebruikersavatar bluebird 20 apr 2009 01:28

Wat mij betreft mogen er ook meer forumritten volgen.... dit is pas m'n derde dit jaar :D
Zonder dollen, was een fraaie rit door grotendeels bekend gebied, leuke deelnemers, fraaie fietsen, lekker weer.... wat wil je nog meer?
Tot de volgende forumrit dan maar!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

corniel
Forum-lid HC

corniel 20 apr 2009 01:57

Ook mijn duiten in het zakje. De weg erheen (in de oto) met Ruben waren erg gezellig. En het weerzien van vele bekende gezichten alsmede de nieuwen was ook zeer positief.

Aangezien Bottechia ook nog voor een eiwitrijk ontbijt zorgde (een wilderige potporie van vliegen) kon de dag niet meer stuk. M'n armen zijn welliswaar niet bruin, maar wel een beetje rood geworden, en tegen het einde kreeg ik weer last van m'n linker schouder, maar we lachen er om. No pain, no gain. Of zo iets!?

De groep was redelijk homogeen van samenstelling. Geen mensen die enorm door het ijs zakten (alle angst van johanvandijk tenspijt). De inzet van met name lancev7 moet genoemd worden. Die mensen die het iets minder hadden achteraan konden op zijn steun en werk rekekenen: SUST optima-forma.

Twee hachelijke momenten kende ik wel op de smalle paadjes: de eerstemaal had ik een bidon in mijn hand toen men vol in de remmen ging. Ik kon alleen achter remmen en dat was niet genoeg. Wonder boven wonder bleef ik op de been en de mensen voor mij ook. Een tweede moment van paniek was toen ik niet naar rechts kon en er een oto op mij afkwam. Er was net genoeg ruimte om een têt-à-têt te voorkomen.

Het terras na afloop was prima, hoewel ik duidelijk minder onder de indruk was van de vermeende kwaliteiten (of moet ik de E en de I om draaien?;)) van een jeugdige serveerster, dan andere mannen aan tafel.

bruco
Forum-lid

bruco 20 apr 2009 02:24

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 20 apr 2009 10:30

Leuk verslag Bruco!

Ik weet niet of je het topic al gezien hebt maar 22 Juni gaan we richting Hem om een paar stroken van PR te bedwingen. Misschien wel iets voor jou als ik het stukje op je blog zo lees?
"Try not. Do or do not......there is no try"

tourpretendent
Forum-lid

tourpretendent 20 apr 2009 13:06

Ook ik vond het een hele leuke en goed georganiseerde tocht.

Het was erg leuk om de gezichten bij de avatars te zien (sommigen lijken écht op hun avatar, toch:D).

Ja Lancev7, ik was diegene die op de Pina reed. Top dat je me uit de wind hield en hartelijk dank voor de morele steun en je aangenaam gezelschap, wat uiteraard ook geld voor de rest.

Dit was mijn eerste forum rit en was erg benieuwd hoe het zou gaan als nieuweling bij andere fietsers, die elkaar al kennen. Nou, ik heb me geen moment een "vreemde eend" in de bijt gevoeld (hoewel de ongeschoren benen met vliegen!) het was vanaf de start leuk en ronduit gezellig.

Mijn conclusie: ik heb nog wat werk toe doen voordat ik "klaar" ben voor het echte werk in Limburg.

Ingmar, hartelijk bedankt en graag tot een volgende keer.

Ronald

Plaats reactie