Overstekend wild
-
japiecarbon
- Forum-lid HC
hard A
- de zwarten
- Forum-lid HC
Als ik met de fixie was, zou ik nog even achteruit rijden. Voor de zekerheid.
ps: even iets anders: Als die kat van iemand is, en er is lichamelijke/materiële schade in het spel, kan je de schade op de verzekering van de tegenpartij verhalen!
ps: even iets anders: Als die kat van iemand is, en er is lichamelijke/materiële schade in het spel, kan je de schade op de verzekering van de tegenpartij verhalen!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®Beetje flauwe opmerking. Het gaat om de basis waarmee je in het leven staat. Het uitgangspunt. Dat je als mens voor je soortgenoten kiest is logisch, hoort bij het kudde-instinct. Dat je daarboven voor je bloedverwanten kiest, uiteraard.thja14 schreef:het zuiver theoretische, geval je tussen je kind en je hond zou moeten kiezen je een dilemma zou hebben
Blijdschap, verdriet en boosheid zijn emoties die dieren ook voelen hoor. Kijk bijgaand filmpje maar eens.thja14 schreef:Dat dieren pijn voelen is bewezen, of dieren emotie kennen is maar zeer de vraag.
http://www.youtube.com/watch?v=rkglYMYbyeo
-
demonsternaar
- Forum-lid
ik zit een beetje de verhalen te lezen over al dat overtekend wild.
mij is in het verleden ook zoiets overkomen in een wedstrijd,
in de ronde van Naaldwijk, ik was in de laatste twee ronde met ze tweeën weg
totdat er een zwarte Kat over stak, dat dier blijft midden op de weg zitten van schik mijn mede vluchter gaat er rechts eromheen en ik links ( FOUT ) verkeerde kant de kat dacht laat ik ook maar die kant op te gaan.
mijn hele fiets lag in de puinpoeier plus ik zelf.
Maar door dat ik een Kat raakte van iemand die wel voor zijn dier de verantwoordelijkheid had en zich zelf melde bij de organisatie is alles vergoed toe aan het verloren prijzen geld toe.
met het dier was het goed afgelopen hoor (Divo) een beetje geschrokken.
ik rij vaak zondag over de boulevard van Scheveningen NOU met mooi weer loopt daar ook heel wat loslopend wild kan ik jullie vertellen :/
mij is in het verleden ook zoiets overkomen in een wedstrijd,
in de ronde van Naaldwijk, ik was in de laatste twee ronde met ze tweeën weg
totdat er een zwarte Kat over stak, dat dier blijft midden op de weg zitten van schik mijn mede vluchter gaat er rechts eromheen en ik links ( FOUT ) verkeerde kant de kat dacht laat ik ook maar die kant op te gaan.
mijn hele fiets lag in de puinpoeier plus ik zelf.
Maar door dat ik een Kat raakte van iemand die wel voor zijn dier de verantwoordelijkheid had en zich zelf melde bij de organisatie is alles vergoed toe aan het verloren prijzen geld toe.
met het dier was het goed afgelopen hoor (Divo) een beetje geschrokken.
ik rij vaak zondag over de boulevard van Scheveningen NOU met mooi weer loopt daar ook heel wat loslopend wild kan ik jullie vertellen :/
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
Dit is nog erger dan een vrijdagmiddagtopic.
Wat kunnen jullie zeiken zeg.
Het is duidelijk dat de TS dit uit frustratie heeft geschreven maar wat er nu allemaal gebeurt is echt van de gekke.
Het is ook duidelijk dat er hier een paar forumleden zijn die liever ruzie zoeken en de confrontatie met elkaar zoeken dan dat ze proberen als normaal mens met elkaar om te gaan.
Genoeg reden om er een slotje op te zetten denk ik.
@rob74, je kunt dit topic gewoon verwijderen hoor.
Wat kunnen jullie zeiken zeg.
Het is duidelijk dat de TS dit uit frustratie heeft geschreven maar wat er nu allemaal gebeurt is echt van de gekke.
Het is ook duidelijk dat er hier een paar forumleden zijn die liever ruzie zoeken en de confrontatie met elkaar zoeken dan dat ze proberen als normaal mens met elkaar om te gaan.
Genoeg reden om er een slotje op te zetten denk ik.
@rob74, je kunt dit topic gewoon verwijderen hoor.
Michael2757 schreef:De mens is ook een dier,die beschikt over een behoorlijke herseninhoud,ten koste natuurlijk van andere zintuigen,maar goed daar zal ik het nu niet over hebben.
Alleen gebruiken veel niet het volledige potentieel,en wordt er maar wat gebeuzelt,kenmerk:vaak zichzelf als het absolute middelpunt te zien,ten koste van,ach ja dieren,het zijn maar dieren,en op het laatst z,n medemens.
Ik zou zeggen begin uw emphatische vermogens te ontwikkelen,dan komen we al een eind verder in het respectvol omgaan met onze medeschepselen.
Dit denken dieren ook! En misschien nog wel in grotere mate. Maarja val als kat meer eens een mens aan. In deze natuur denk iedereen alleeen aan zichzelf, het zelfzuchtige gen heet dat.
Weet je wat overgigens veel vervelender is dan onwetende loslopende dieren? De baasjes die dit toelaten!
fietsen, da\'s mijn verzetje!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind het wel genoeg geweest eigenlijk.
Niet echt meer een fietstopic en alles wat gezegd kan worden is inmiddels wel gezegd.
Niet echt meer een fietstopic en alles wat gezegd kan worden is inmiddels wel gezegd.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!