Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Voor de echte Gilbert fans !!!!!

eelcoz

eelcoz 10 sep 2011 21:46

.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 20 nov 2011 14:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
litespeed
Forum-lid
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2007 09:32

Gebruikersavatar litespeed 10 sep 2011 22:10

eelcoz schreef:Ik begrijp overigens niet dat je hier direct afgeschoten wordt wanneer je kritiek op Gesink en/of Rabo hebt. Het is dat er geen aandelen Rabobank bestaan, maar anders zou ik vermoeden dat jullie een voorraadje in bezit hebben.:D
Ja, die kreet dat je geen kritiek zou mogen hebben, raakt voor de 73e keer ook wat uitgehold... :P Het gaat er vooral om, hoe je die kritiek onderbouwde. Lees het allemaal nog maar eens na. Na een val rijdt hij niet meer met de besten omhoog en dat is voor jou meer dan voldoende aanleiding om je sterke twijfel uit te spreken of zijn niveau uberhaupt wel goed genoeg was... Wat een analytisch vermogen leg je dan aan de dag... :|

IMHO is er nog genoeg ruimte voor kritiek op de Rabo-ploeg. Neem bv die lelijke fietsen...

Maar on-topic: straffe kost, die Gilbert! Toch leuk dat hij even moest grimassen toen Robert punchte...

Deleted_User
Forum-lid
Berichten: 3564
Lid geworden op: 03 nov 2009 01:25

Deleted_User 10 sep 2011 23:08

Ik dacht dat dit een Gilbert topic was...... ???? !!!!!

gregory
Forum-lid
Berichten: 57
Lid geworden op: 05 sep 2009 13:28

gregory 11 sep 2011 02:31

Gilbert heeft wat wij vlamingen noemen een "boerenjaar", ik denk niet dat hij volgend jaar evenveel zal presteren.
Maar ik hoop dat hij het wel doet.
In canada was het weeral een grote overwinning , maar iets moeilijker dan normaal van hem verwacht wordt.

jummeltje
Forum-lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 29 jan 2009 16:21

jummeltje 11 sep 2011 12:26

Ach moeilijker, moeilijker? Op 10km reed hij al voor de kopgroep uit. Hij werd teruggehaald en op het mini bergje waar ze op moesten
rijdt ie gewoon weer weg.
Dat Gesink niet stopt met achtervolgen is wel het minste wat je mag verwachten van de 'kopman' van rabobank als hij in tweede positie ligt.

Overigens had Gilbert, Gesink ook nog terug kunnen laten komen en hem er in de sprint alsnog op kunnen leggen.
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 14 sep 2011 19:55

lancev7 schreef:En jahoor dat is nummertje weet ik t hoeveel voor dit seizoen...
19 heb ik horen zeggen na vandaag.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

tommeke15
Forum-lid
Berichten: 156
Lid geworden op: 15 aug 2011 23:03

tommeke15 14 sep 2011 20:15

Niet normaal..
Voorheen Tommeke14

supermasj
Forum-lid
Berichten: 135
Lid geworden op: 14 aug 2009 23:06

supermasj 24 sep 2011 23:32

timo2.0 schreef:
sdolmayn schreef:Uiteindelijk vind ik niet dat Gilbert de pannen van het dak heeft gereden in de laatste Tour. OK, de eerste rit gewonnen, maar op de Mur de Bretagne won hij niet (en ook niet naar Gap) waar hij als torenhoog favoriet aangeduid stond.
Mooi hè, hoe dat helemaal aansluit bij mijn relaas. Want wat nu als Gilbert al enige tijd TB-500 of een andere nieuwe EPO variant gebruikte? Tot aan de Tour was hij sterker dan wie ook maar dan moet hij naar Frankrijk, waar de dopingcontroleurs iedereen onder een vergrootglas leggen. Dus de haren bleken om de sporen van eerder EPO-gebruik te wissen en om risico's met de Fransen te voorkomen maar even wegblijven van de snoeppot. Mogelijk zelfs omdat hij bang is dat de controleurs de Tour zullen aangrijpen om met nieuwe opsporingsmethoden te komen, zoals ze dat eerder deden met al die CERA-gebruikters die zich in de Tour veilig waanden. Ergo, de eerste dag was hij nog superieur maar daarna zakte het in. Hij reed nog wel aanvallend maar zijn kenmerkende punch was helemaal weg.

Maar verdomd, hij is koud vijf dagen terug uit Frankrijk en hij heeft zijn punch weer helemaal terug en zelfs een pak criteriums en 's nachts om twee uur in het hotel arriveren belet hem niet om de concurrentie helemaal zoek te rijden.
Maar Gilbert is wel een aantal keer heel dicht geëindigd, ook verderop in de ronde, en is daarom ook meerdere keren gecontroleerd gedurende die drie weken. Jouw betoog houdt dus geen steek. Als hij echt schrik had om betrapt te worden, zou hij niet naar de Tour de France afgezakt zijn

timo2.0
Forum-lid HC
Berichten: 7631
Lid geworden op: 21 jan 2008 15:59

timo2.0 24 sep 2011 23:58

Je zegt dat mijn betoog geen steek houdt...en komt dan met een uitleg die mijn betoog juist ondersteunt. Waarvoor mijn dank maar het was niet bepaald wat je voor ogen had ;)

Zie je zelf waar je de fout ingaat of moet ik het uitleggen?
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

Il Duce
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 10 okt 2011 19:00

Il Duce 11 okt 2011 17:26

Gilbert was dit jaar de Sebastian Vettel van het wielrennen. Altijd top en slechts af en toe kwam hij net tekort voor de zege. Meest indrukwekkend vond ik de Classica San Sebastian.

Plaats reactie