Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Puck Moonen

bve
Forum-lid

bve 17 apr 2018 23:27

tommeke14 schreef: 17 apr 2018 22:35 Ze leeft zelf volledig als prof. Heel leuk voor haar, maar het is compleet niet serieus te nemen.
Ik had haar toch serieus genomen, je weet nooit hoeveel iemand nog verbeterd.

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 18 apr 2018 07:37

Ach gut, De korte rokjes zijn weer los en de hormoontjes bij de Puck fans beginnen weer op hol te slaan... :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 apr 2018 07:39

@bve Dat geldt toch net zo goed voor al die andere dames die daar rijden en daarnaast studeren of werken? Maar die zijn niet interessant om te volgen omdat ze geen Insta account hebben met iedere dag nieuwe geacteerde kiekjes en dikke tetten?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 18 apr 2018 07:43

jsprbcn schreef: 17 apr 2018 13:51

Tevens zijn veel mensen jaloers denk ik, omdat ze allemaal leuke spullen heeft/krijgt omdat ze fietst.
Ik denk dat ze de spullen krijgt omdat ze een hoge commerciële waarde heeft op Instagram, niet omdat ze fietst. In het vrouwen wielrennen werkt het nu eenmaal zo dat er ook zeker een aantal vrouwen meedoen alleen voor de promotie en dat is helemaal niet slecht voor die sport.
Kijk maar naar de discussie van afgelopen weekend over het verschil in prijzengeld tussen Blaak en Valgren.
Ik ben van mening dat zonder dit soort aandachtstrekkers dit verschil nooit kleiner zal worden.

bve
Forum-lid

bve 18 apr 2018 08:21

amclassic-fan schreef: 18 apr 2018 07:39 @bve Dat geldt toch net zo goed voor al die andere dames die daar rijden en daarnaast studeren of werken? Maar die zijn niet interessant om te volgen omdat ze geen Insta account hebben met iedere dag nieuwe geacteerde kiekjes en dikke tetten?
De andere dames met gelijkaardige resultaten krijgen inderdaad veel minder aandacht. Dat betekent niet dat er niet een paar tussen zitten die serieus met hun vak bezig zijn en in de toekomst echte resultaten gaan halen.

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 18 apr 2018 08:30

Man man man, is het nu jaloezie? hormonen?
Ik krijg inmiddels toch wel serieus genoeg van die negativiteit over Puck. Laat haar lekker fietsen en insta-en; ze mag dan misschien geen fietstoptalent zijn, maar zakelijk gezien is ze veel slimmer dan velen.
Altijd top 10-15 rijden is leuk, maar Puck houdt er significant meer aan over.
Het niveau hier begint wel een beetje triestig te worden door continue maar haar aandacht/verdienmodel/looks te spiegelen aan haar resultaten.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

Kiekeboe
Forum-lid

Gebruikersavatar Kiekeboe 18 apr 2018 08:38

amclassic-fan schreef: 18 apr 2018 07:39 @bve Dat geldt toch net zo goed voor al die andere dames die daar rijden en daarnaast studeren of werken? Maar die zijn niet interessant om te volgen omdat ze geen Insta account hebben met iedere dag nieuwe geacteerde kiekjes en dikke tetten?
wie wat waar? :lol:

mao
Forum-lid HC

Gebruikersavatar mao 18 apr 2018 08:50

1+ (daniel1975)
Misschien zouden de schaatsers ( zonder sponsors ongeveer 85% ) meer naar Puck moeten kijken ....

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 18 apr 2018 09:12

@Daniel, ik geloof helemaal niet dat ze zoveel zakelijk talent heeft. Ik denk dat een ander dat voor haar regelt. Maar, ook dat is prima.

@mao, hoe denk je dat 5 schaatsters geld gaan halen uit Instagram plaatjes pof erger, vloggen? Puck ziet er gewoon goed uit, waarschijnlijk samen met een fotobewerkingsprogramma. (Ik vind haar namelijk op "gewone" foto's ook niet zo mooi als op de promotiefoto's).

Puck haalt waarschijnlijk meer dan voldoende geld op om leuk te kunnen leven, maar misschien is het beter dat mensen die van haar plaatjes houden gewoon fijn op zoek gaan naar plaatjes, maar niet gaan proberen om haar ook topsporter te noemen.

@tommeke, wat bedoel je met "ze leeft volledig als prof". Ik denk dat je bedoelt dat ze er verder niets naast doet (is ook niet waar omdat haar promotiewerkzaamheden toch ook tijd in beslag zullen nemen). Maar als hetgeen wat op Strava staat al haar topsportwerkzaamheden zijn, dan zijn er voldoende "niet profs" die meer trainingswerk verzetten.

Ik zou zeggen, gewoon plaatjes kijken voor wie dit leuk vindt, maar ga niet iedere keer weer vermelden dat ze topsportster is.
En begin niet te zeuren dat ik jaloers zou zijn, ik heb geen dochters en zou nagenoeg haar oma kunnen zijn.

Edit
@sloeren, Mijn God, misschien ergens anders je genot gaan zoeken?
Laatst gewijzigd door Jans op 18 apr 2018 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.

sloeren
Forum-lid

Gebruikersavatar sloeren 18 apr 2018 09:13

mao schreef: 18 apr 2018 08:50 1+ (daniel1975)
Misschien zouden de schaatsers ( zonder sponsors ongeveer 85% ) meer naar Puck moeten kijken ....
Ja!
Ik las laatst een column van Ellen Van Dijk. Ze vertelde dat er in het vrouwenpeloton zo weinig geld wordt verdiend.
Ze moet niet zeuren en zo nu en dan een tiet naar buiten laten floepen om haar carriére een kleine boost te geven. Dat geldt eigenlijk voor al die meisjes; als ze professioneel zijn tenminste..
Laatst gewijzigd door sloeren op 18 apr 2018 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 18 apr 2018 09:17

Smileys vergeten?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gastheerg
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 18 apr 2018 09:30

Ik snap sowieso niet dat dit topic bestaat. Het zit op het randje van karaktermoord en gaat qua fatsoen ver voorbij aan wat een blad als Fiets moet willen.
Inhoudelijk met elkaar over de grond liggen rollen in een topic is prima.
Is ook de charme van een forum. Zo nu en dan wat ondeugende opmerkingen (desnoods een foto) is ook prima.
Maar wie dit topic van enige afstand bekijkt kan toch alleen maar een heel vieze smaak in z'n mond krijgen en ik snap niet dat hier niet allang een slotje op zit. Liever nog verwijderen en dat heeft niks met censuur te maken maar alles met fatsoen.

Gesloten