Vandaag gefietst in 2010?
Vandaag nog vlak voor een communiefeest een rondje gedraaid, op de Vaalserberg in Sippenaeken en Slenaken zowaar die-hards gezien in een korte broek, bij 7 graden en motregen...
Overigens aan h*ft*rs is schijnbaar geen leeftijd gebonden; in de afdaling van de Schweiberg in de regen gooit me toch een ouder wielerpaar, zitten aan de kant op pakweg 30 meter een bananenschil op/over de weg. Was ie aan "mijn" kant van de weg belandt hadden ze toch vandaag het ziekenhuis en morgen de krant gehaald.... #$!%^&!
Overigens aan h*ft*rs is schijnbaar geen leeftijd gebonden; in de afdaling van de Schweiberg in de regen gooit me toch een ouder wielerpaar, zitten aan de kant op pakweg 30 meter een bananenschil op/over de weg. Was ie aan "mijn" kant van de weg belandt hadden ze toch vandaag het ziekenhuis en morgen de krant gehaald.... #$!%^&!
-
- Forum-lid
Ik heb vandaag gewoon in het lang gereden, het zonnetje was wel lekker maar echt warm was het niet. Wel weer een lekker rondje gereden.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
soms als ik thuis wat zoek dan kan ik er gewoon 10 keer naar kijken en het dan nog niet zien. wellicht is dat ook het geval met het grote woon-werk topic. dat zie ik ook niet meer.
Daarom maar even hier.
Vanochtend was het nog aan de frisse kant, maar er kwam al wel een voorzichtig zonnetje door. lekker vlot naar werk gereden en omdat echt zo'n beetje iedereen vrij was, was het vanmiddag makkelijk om ook wat eerder weg te gaan. Met een ommetje naar huis gereden. Toen ik bijna thuis was klapte ik toen ik net ff niet naar de weg voor me keek in een kuil en liep ik voor het eerst in jaren een lekke band op. Omdat ik al jaren niet lekgereden heb wordt je ook nonchalant en zo had ik dus geen plaksetje, reserveband laat staan een pomp bij me.
en zo eindigde het ritje van vanmiddag in een wandeling...
positief was daar wel aan dat ik merkte dat ik mijn thermoshirt eigenlijk niet nodig had en dat wil dus zeggen dat de temperatuur weer de goede kant op gaat.
Daarom maar even hier.
Vanochtend was het nog aan de frisse kant, maar er kwam al wel een voorzichtig zonnetje door. lekker vlot naar werk gereden en omdat echt zo'n beetje iedereen vrij was, was het vanmiddag makkelijk om ook wat eerder weg te gaan. Met een ommetje naar huis gereden. Toen ik bijna thuis was klapte ik toen ik net ff niet naar de weg voor me keek in een kuil en liep ik voor het eerst in jaren een lekke band op. Omdat ik al jaren niet lekgereden heb wordt je ook nonchalant en zo had ik dus geen plaksetje, reserveband laat staan een pomp bij me.
en zo eindigde het ritje van vanmiddag in een wandeling...
positief was daar wel aan dat ik merkte dat ik mijn thermoshirt eigenlijk niet nodig had en dat wil dus zeggen dat de temperatuur weer de goede kant op gaat.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Vanmorgen een uurtje flink tempo gereden met tussendoor diverse sprints. De route was iets van Den Haag - Wateringen - Kwintsheul - Poeldijk - Den Haag. Lekker om weer eens op kracht te trainen en niet iedere keer duurtraining.
Aan het begin van de middag met mijn zoon ( 12 jaar ) een rondje rond Walcheren geplant maar door de drukte bij Oostkapelle naar beneden en dan via Hoogelande naar huis terug. Wel lekker wat kilometers weg getrapt en met veel plezier gekeken hoe zoonlief met zijn Schleck pootjes ( zo dun ) toch tussen Westkapelle en Domburg 30-32 km/uur trapt.
Westkapelle op de dijk:

Tussen Westkapelle en Domburg:

Bij de Kapel van Hoogelande - zicht op Middelburg:

Suikerwafeltje voor de beste man:

De Kapel:

Al met al een leuk ritje en daarna samen met mijn zoon de Giro Italia gekeken.
Westkapelle op de dijk:

Tussen Westkapelle en Domburg:

Bij de Kapel van Hoogelande - zicht op Middelburg:

Suikerwafeltje voor de beste man:

De Kapel:

Al met al een leuk ritje en daarna samen met mijn zoon de Giro Italia gekeken.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 

-
- Forum-lid
Net een rondje van precies 100km in en rond Rotterdam gereden. Mijn vrouw is de eerste 50km met me mee gereden, de 2e 50 heb ik solo gereden. Lekker weer eigenlijk wel
Ik wilde wel op tijd terug zijn voor de Giro met de Stade Bianche, en dat is gelukt.
Heerlijke beelden vanuit Toscane!

Ik wilde wel op tijd terug zijn voor de Giro met de Stade Bianche, en dat is gelukt.
Heerlijke beelden vanuit Toscane!

- plantagenet
- Forum-lid
@Rene en @BianchiSL3: mooie foto's!
Ikzelf net fris en fruitig onder de douche vandaan gestapt. Vanmiddag heb ik, samen met een fietsmaatje, een rondje gereden vanuit purmerend/zuid-oostbeemster naar Kolhorn (kop van Noord Holland) en weer terug. Alles bij elkaar 95 km.
Helaas kreeg ik op twee-derde van de rit kramp na een flinke tussensprint. De rest van de rit dus gedwongen rustig uitgereden.
Ikzelf net fris en fruitig onder de douche vandaan gestapt. Vanmiddag heb ik, samen met een fietsmaatje, een rondje gereden vanuit purmerend/zuid-oostbeemster naar Kolhorn (kop van Noord Holland) en weer terug. Alles bij elkaar 95 km.
Helaas kreeg ik op twee-derde van de rit kramp na een flinke tussensprint. De rest van de rit dus gedwongen rustig uitgereden.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Vandaag vanuit nijmegen/malden een rondje veluwe met extra posbankbeklimminkjes gemaakt met de club. Ergens op het einde ondekt dat mijn binnenband uit een scheurtje bij mijn voorband piepte en ben ik wat eerder afgehaakt om een nieuw bandje te scoren. Alles bij elkaar een 140 km gereden.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Vanochtend een rondje Noord Holland Noord gedaan.
Totaal 115 km en alle soorten ondergrond geprobeerd.
Grind en kiezels op de Zuidschinkeldijk net achter Callantsoog.
Schelpen en zand door de duinen tussen St Maartenszee en Petten.
Kinderkopjes op de Munnikenweg in Alkmaar.
Grind en schelpen op de Groene Pade bij Aartswoud.
En als afluiter de Zuiderkwelweg tussen Medemblik en Kreileroord.
Al met al een leuke ochtend gehad.
Misschien iets voor een forumritje, na de zomer dan wel?
[quote="BianchiSL3"]Net een rondje van precies 100km in en rond Rotterdam gereden.[/quote]
Dat ziet er goed uit Hans, de teller loopt aardig op zo de laatste dagen.
Totaal 115 km en alle soorten ondergrond geprobeerd.
Grind en kiezels op de Zuidschinkeldijk net achter Callantsoog.
Schelpen en zand door de duinen tussen St Maartenszee en Petten.
Kinderkopjes op de Munnikenweg in Alkmaar.
Grind en schelpen op de Groene Pade bij Aartswoud.
En als afluiter de Zuiderkwelweg tussen Medemblik en Kreileroord.
Al met al een leuke ochtend gehad.
Misschien iets voor een forumritje, na de zomer dan wel?
[quote="BianchiSL3"]Net een rondje van precies 100km in en rond Rotterdam gereden.[/quote]
Dat ziet er goed uit Hans, de teller loopt aardig op zo de laatste dagen.