Ik dacht precies hetzelfde
Puck Moonen
- Goudhaantje
- Forum-lid
Ik denk altijd bij dit topic, zou Puck ook meelezen...
Voor de liefhebbers, ik krijg net dit persbericht binnen. Alle fans naar Utrecht donderdag:
Aanstaande donderdag start de verhuizing van Perry van het Vredenburgplein naar de nieuwe locatie in Hoog Catharijne. Dé Sport & Adventure retailer is voortaan te vinden aan de andere kant van het Vredenburgplein. Om dat te vieren organiseert Perry de eerste ‘verhuisrace’ onder leiding van wielrenster Puck Moonen.
Tijdens de allereerste Perry Verhuisrace zullen de deelnemers een afstand van 100 meter moeten afleggen van het oude filiaal naar de geheel nieuwe Perry Flagshipstore. En dat wordt ze niet gemakkelijk gemaakt: tijdens de race zullen de sprinters een verhuisdoos met zich mee moeten dragen. Op een scorebord worden de tijden van de deelnemers bijgehouden. Er zijn verschillende prijzen te winnen, waaronder een hoofdprijs van € 500,- Perry shoptegoed.
Puck Moonen
De Perry Verhuisrace staat onder begeleiding van niemand minder dan topsporter en wielrenster Puck Moonen. Voor een dag is Moonen even geen wielrenster, maar leidt zij de 100 meter hardloopafstand in goede banen en geeft de deelnemers tips om op de beste manier - inclusief verhuisdoos - de overkant te halen.
100 meter, dat gaat zeker geen DNF worden
Aanstaande donderdag start de verhuizing van Perry van het Vredenburgplein naar de nieuwe locatie in Hoog Catharijne. Dé Sport & Adventure retailer is voortaan te vinden aan de andere kant van het Vredenburgplein. Om dat te vieren organiseert Perry de eerste ‘verhuisrace’ onder leiding van wielrenster Puck Moonen.
Tijdens de allereerste Perry Verhuisrace zullen de deelnemers een afstand van 100 meter moeten afleggen van het oude filiaal naar de geheel nieuwe Perry Flagshipstore. En dat wordt ze niet gemakkelijk gemaakt: tijdens de race zullen de sprinters een verhuisdoos met zich mee moeten dragen. Op een scorebord worden de tijden van de deelnemers bijgehouden. Er zijn verschillende prijzen te winnen, waaronder een hoofdprijs van € 500,- Perry shoptegoed.
Puck Moonen
De Perry Verhuisrace staat onder begeleiding van niemand minder dan topsporter en wielrenster Puck Moonen. Voor een dag is Moonen even geen wielrenster, maar leidt zij de 100 meter hardloopafstand in goede banen en geeft de deelnemers tips om op de beste manier - inclusief verhuisdoos - de overkant te halen.
100 meter, dat gaat zeker geen DNF worden
- LongTallErne
- Forum-lid
Hèhè...... was bijna het vergeten waar dit topic om draait.....
Een schone dame die harder fiets dan menige z##ker hier op het forum
Een schone dame die harder fiets dan menige z##ker hier op het forum
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel 
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
+1LongTallErne schreef: ↑17 apr 2018 12:33 Hèhè...... was bijna het vergeten waar dit topic om draait.....
Een schone dame die harder fiets dan menige z##ker hier op het forum![]()
Tevens zijn veel mensen jaloers denk ik, omdat ze allemaal leuke spullen heeft/krijgt omdat ze fietst.
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Ach. Wij, de Waldorfs en Statlers van het forum, moeten toch ook ons ei kwijt. 
Ik heb haar zien fietsen zondag. Ze lag toen zeker niet achteraan. Maar alles lag aan flarden. Een harde wedstrijd. Veel rensters zijn niet gefinisched. Ik dacht meer dan helft zelfs.
Laatst gewijzigd door dbo op 17 apr 2018 16:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is ook logisch, want de wedstrijd was op zondag. Ze was dus een dag te vroeg vertrokken.
Nou, super knap. Ze kreeg net als vd Breggen en v Vleuten een bloemetje voor de start. Bij die twee is het evident waarom ze die kregen, bij Puck werd gezegd omdat ze uit Brabant kwam (net als zoveel andere rensters die dag).ericpeters schreef: ↑16 apr 2018 16:03 Door die 6e plaats is ze in ieder geval Iiz Hatch voorbij qua uitslagen, die heeft als beste individuele uitslag 1 keer een 27e plaats staan,
Tevens rijdt ze voor het eerst top10 in een criterium tegen meiden die gewoon werken of studeren. Ik ken genoeg amateurrensters die haar er keihard uitfietsen.
Ze leeft zelf volledig als prof. Heel leuk voor haar, maar het is compleet niet serieus te nemen.