Vandaag gefietst in 2015
- Wolfhound32
- Forum-lid
@timo, wat een heerlijke plaatjes. Wat gaat het dan weer kriebelen. Ik moet nog een maandje geduld hebben, maar ik kan niet wachten!!
Als volslagen Francofiel moet ik een jaar afkicken. Mijn vrouw heeft me zo gek gekregen om dit jaar naar Toscane te gaan. Ok, mijn Italiaanse racer uitlaten tussen de cypressen, de prachtige cultuur, het heerlijke eten en het mooie weer maken veel goed, maar ik heb nu alweer heimwee naar Frankrijk.
Als ik dan die foto's zie van het échte Frankrijk (geaccidenteerd boerenland in midden Frankrijk waar geen hond meer woont) dan loopt ik bijna leeg...
Sterker nog, als ik geen gezin zou hebben zou ik serieus overwegen om in Frankrijk te gaan wonen.
Ach, je moet iets te dromen blijven houden
Als volslagen Francofiel moet ik een jaar afkicken. Mijn vrouw heeft me zo gek gekregen om dit jaar naar Toscane te gaan. Ok, mijn Italiaanse racer uitlaten tussen de cypressen, de prachtige cultuur, het heerlijke eten en het mooie weer maken veel goed, maar ik heb nu alweer heimwee naar Frankrijk.
Als ik dan die foto's zie van het échte Frankrijk (geaccidenteerd boerenland in midden Frankrijk waar geen hond meer woont) dan loopt ik bijna leeg...
Sterker nog, als ik geen gezin zou hebben zou ik serieus overwegen om in Frankrijk te gaan wonen.
Ach, je moet iets te dromen blijven houden
Colnago CX Zero Alu 2016
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Colnago CLX2.0 Carbon 2010
Colnago Super Staal 1990
Afgelopen zaterdag Bilzen classic gereden. Mooie toertocht die vanuit Zuid-Limburg richting de Ardennen gaat en terug. Leuke tocht met enkele klimmetjes ertussen van 9% gemiddeld. Bij aankomst thuis 202,9KM en 2270 hoogtemeters op de Garmin staan. Vind het zeker niet slecht voor een 17-jarige, al zeg ik het zelf
.
Hier ook nog een strava linkje: https://www.strava.com/activities/314817694
Zondag jaarlijkse clubtijdrit, parcours van 6KM, dat wordt dus even 6km doortrappen. Ik ben alvast benieuwd
Hier ook nog een strava linkje: https://www.strava.com/activities/314817694
Zondag jaarlijkse clubtijdrit, parcours van 6KM, dat wordt dus even 6km doortrappen. Ik ben alvast benieuwd
- Wolfhound32
- Forum-lid
We hebben dit jaar de Bourgogne idd als eindbestemming op de lijst staan. Aangezien we een caravan hebben, is e.e.a. afhankelijk van het weer. Als dat lastste goed is, dan blijven we dit jaar in die streek plakken.timo2.0 schreef:Kom je ook naar de Bourgogne, "Wolfhound"?
Frankrijk wordt het sowieso. En zuidelijker dan de Bourgogne gaan we sowieso niet.
Geen zin in het massatourisme. Ik bedoel kijk naar je foto's. Wat is er nou mooier dan heerlijk rijden door la campagne.
DeletedUser01
- Forum-lid
Prachige foto's, ook die van de Volkerak!
- Sweety2008
- Forum-lid
Vandaag ca. 86 km gefietst richting Rips ligt achter Ijsselstein alleen stond er nog een behoorlijke wind.
zwarte koeien weet echt niet wat dit voor een ras is heb ze gespot tussen Ijsselstein en Rips.

En dan was er koffie.
Morgen word het nog warmer heerlijk. Vrijdag avond ga ik meedoen met de Ladies ride van de Giant Store in Venlo. Voor het eerst in een groep fietsen ik ben benieuwd.
zwarte koeien weet echt niet wat dit voor een ras is heb ze gespot tussen Ijsselstein en Rips.
En dan was er koffie.

Morgen word het nog warmer heerlijk. Vrijdag avond ga ik meedoen met de Ladies ride van de Giant Store in Venlo. Voor het eerst in een groep fietsen ik ben benieuwd.
Ghost Nivolet 6LC
Ieder jaar stel ik me naast een aantal ambitieuze doelen ook altijd een aantal "minder ambitieuze", maar daarom niet minder leuke doelen. Eén daarvan was een keertje naar Duitsland fietsen. Dat kan vanaf mijn woonplaats Groningen natuurlijk vrij makkelijk, maar om de één of andere reden was ik de afgelopen 3 jaar nooit verder gekomen dan Finsterwolde.
Vandaag stond de wind gunstig en had ik er wel zin in. Route in de Garmin gezet en fietsen maar. Al bij Ruischerbrug moest ik de plannen wat wijzigen, omdat de brug aldaar dicht bleek te zijn. Makkelijkste oplossing leek me om de route dan maar andersom te fietsen, wat ik dan ook gedaan heb.
Onderweg nog één fotootje gemaakt, excuses voor de kwaliteit maar m'n iPhone zat nog in z'n hoesje.

Uit en thuis in 127 km.
https://connect.garmin.com/activity/793843836
Vandaag stond de wind gunstig en had ik er wel zin in. Route in de Garmin gezet en fietsen maar. Al bij Ruischerbrug moest ik de plannen wat wijzigen, omdat de brug aldaar dicht bleek te zijn. Makkelijkste oplossing leek me om de route dan maar andersom te fietsen, wat ik dan ook gedaan heb.
Onderweg nog één fotootje gemaakt, excuses voor de kwaliteit maar m'n iPhone zat nog in z'n hoesje.

Uit en thuis in 127 km.
https://connect.garmin.com/activity/793843836
- Le Grimpeur
- Forum-lid
En dan nu zeker mijn laatste verslag lezen
.
60 x Ventoux
-
i-mac
Na 3 weken eindelijk weer eens mogen/kunnen genieten van een ritje. Met de MTB was het heerlijk rijden vandaag. Halverwege de rit op de zeedijk even genoten van een verfrissing 
62km, meer moest dat niet zijn ...
62km, meer moest dat niet zijn ...