Ontdanks die overdaad aan Iers zeezout lijkt het me toch een redelijk flauw persoon.
Maar goed, we dwalen af. Zojuist de rund- en varken restanten van de gourmet sessie door de gehaktmolen gehaald.
Het resultaat is een zeer variabel gekruid hoh gehaktje. Eerst even een klein gehaktballetje gebakken om te proeven of het wat is. Het toevoegen van overige kruiden is (zacht gezegd) overbodig. Hopelijk brengt wat bleekselder de boel in balans.
Zodoende staat er een (denk ik) lekker pasta sausje op het vuur. Of het ook naar Italiaanse maatstaven is krijg ik vanavond wel te horen.
Tegelijk ben ik bezig met een pan snert, voor morgen uiteraard.
De luchten die de afzuigkap naar buiten braakt moeten toch ook wel gemengd ruiken voor de toevallige passanten.
Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik begrijp dat je nog twijfelt tussen Himalya- of Keltisch zout?
Hier vanavond gewoon een lekker simpele pasta pesto. Heerlijk na dat vreten op aarde van de laatste dagen.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- CampaYolo
- Forum-lid
Wij gebruiken in dit huishouden alleen arctisch zoutdaniel1975 schreef: ↑27 dec 2025 13:49Ik begrijp dat je nog twijfelt tussen Himalya- of Keltisch zout?
Hier vanavond gewoon een lekker simpele pasta pesto. Heerlijk na dat vreten op aarde van de laatste dagen.

P.s. Daniel. Heb jij geen 3e kerst als ex zeeuw?
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Gisteren koude schotel en als extra een soort van Kippie pan met pulled chicken - spareribs en kipfilet. En dat 2 keer omdat ik ook nog mocht overwerken met Kerst.
Vandaag nog een dagje en dan een week vrij. Wellicht nog een rondje fietsen - en Sowieso nog een pan stoofvlees fabriceren.
Vandaag nog een dagje en dan een week vrij. Wellicht nog een rondje fietsen - en Sowieso nog een pan stoofvlees fabriceren.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
- daniel1975
- Forum-lid HC
- CampaYolo
- Forum-lid
Dat kan je combineren met het verbranden van de kerstboom.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.