ik denk niet dat mijn stuur omhoog gekanteld staat. Hij hangt in de standaard iets met de neus omhoog denk ik. Als ik er op zit zitten de shifters mooi horizontaal bovenaan, dus ik denk dat dat wel snor zit.
@casran:
Ik weet het. Achteraf gezien vind ik het ook een beetje jammer dat ik er toch die ritchey spullen opgezet heb (waren eigenlijk bedoeld voor mijn scott CR1 project dat noodgedwongen wat uitgesteld is). Ik was aan het kijken voor een Deda stuur en stuurpen, maar vooral een mooie stuurpen van deda vond ik niet zo makkelijk. Ik heb nu gezien dat de procarbon stuurpen van Deda wel mooi is precies, moet ik nog eens bekijken. Ik heb ook nog een Kuota stuurpen liggen, dus misschien zet ik die er wel op ipv de Ritchey. Of toch maar Deda all the way. Ik weet het nog niet zo goed.
Wat betreft de stuurbocht: ik wou graag een oversized stuur met een platte bovenkant. Mijn vriendin heeft dat op haar FSA stuur, en dat vond ik erg comfortabel. Heeft de Deda Newton dat ook? Ik dacht op het eerste zicht van niet. Maar ik ga het zeker overwegen.
Ik ben nog op zoek naar bidonhouders ja. Ik was aan het denken aan de carbon houders van De Rosa zelf, maar suggesties zijn altijd welkom. Gisteren tijdens de testrit toch wel gemerkt dat ik zonder bidonhouders op pad was. Nadat de eerste adrenaline wat geweken was heb ik toch dorst gehad moet ik zeggen...