Wielerseizoen 2023
Verdiende winnaar zeg! Een paar keer aanzetten en al de rest moet opeens eens heel goed nadenken wat ze moeten doen om zo’n kanjer te pakken.
Wout niet verstandig gekoerst (moest toch echt meerijden met Mathieu toen ze samen weg waren) maar waarschijnlijk wist hij toen al heel goed waar de paasklokken hingen. Zelfs zonder lekke band ging hij het vermoedelijk nooit halen van Mathieu.
Wout niet verstandig gekoerst (moest toch echt meerijden met Mathieu toen ze samen weg waren) maar waarschijnlijk wist hij toen al heel goed waar de paasklokken hingen. Zelfs zonder lekke band ging hij het vermoedelijk nooit halen van Mathieu.
Uno-X Mobility or bust!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bizar! Wat een koers weer.
Die dekselse Philipsen ook, heel knap.
VDP paar keer goed weg gekomen, maar dat is het geluk van de beste renner.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ik denk dat we na vandaag gewoon moeten toegeven dat VdP gewoon een klasse beter is dan WvA. Dat zal ook altijd zo blijven. Klassiekers winnen zal voor WvA zo goed als nooit lukken, er zijn gewoon teveel anderen die beter zijn.
Stuurkunst zal er ook wel mee te maken hebben.daniel1975 schreef: ↑09 apr 2023 17:03 Bizar! Wat een koers weer.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Wie denk je zonder de lekke band die er zou gewonnen hebben?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Man man man, ik zou zelf niet op dat podium willen staan in Wout zijn plaats. Wat een afgang, nadat je ploeg en jij zelf zo hebben staan roepen dat het seizoen pas geslaagd zou zijn na winst in RvV of PR.
-
El Pistolero
- Forum-lid
WvA moet weer met zijn hart gaan koersen zoals hij vroeger ook altijd deed.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.