Heb jij hem al gehad. Krijg net een mailtje, na 3 uitstel mailtjes, dat hij niet meer leverbaar is...monsieurpinot schreef:dat is echt goedkoop, in het kader van n+1 = z+1 (waarbij in dit geval z het aantal mounts is) ook maar ééntje besteld
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ja! had 'm naar de Bever in Utrecht laten komen, tijdje geleden al opgehaaldJorisee schreef:Heb jij hem al gehad. Krijg net een mailtje, na 3 uitstel mailtjes, dat hij niet meer leverbaar is...monsieurpinot schreef:dat is echt goedkoop, in het kader van n+1 = z+1 (waarbij in dit geval z het aantal mounts is) ook maar ééntje besteld
Hangt een beetje af van het bereik dat je zoekt, ik gebruik de BBB BTL-73 voor 2-14 Nm, de Xtreme=Pro=XLC dekt 3-15Nm. Alle rond de 7 tientjes ex postzegel en met bitjes.bejail schreef:Nu ook nog op zoek naar een momentsleutel.
Iemand suggesties voor een betaalbare?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
http://www.bike-discount.de/en/buy/migh ... /wg_id-542bejail schreef: Nu ook nog op zoek naar een momentsleutel.
Iemand suggesties voor een betaalbare?
Haha, nice! Ik was daar gisteren om er 2 op te halen en het was de verkoper al opgevallen dat ze als warme broodjes verkocht werden. Hij zei nog: "Volgens mij klopt onze prijsstelling niet echt". Mijn reactie was ook dat ik dat ook vermoedde, maar er toch wel erg blij mee wasmonsieurpinot schreef:ja! had 'm naar de Bever in Utrecht laten komen, tijdje geleden al opgehaaldJorisee schreef:Heb jij hem al gehad. Krijg net een mailtje, na 3 uitstel mailtjes, dat hij niet meer leverbaar is...monsieurpinot schreef:dat is echt goedkoop, in het kader van n+1 = z+1 (waarbij in dit geval z het aantal mounts is) ook maar ééntje besteld
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Twiks schreef:
Haha, nice! Ik was daar gisteren om er 2 op te halen en het was de verkoper al opgevallen dat ze als warme broodjes verkocht werden. Hij zei nog: "Volgens mij klopt onze prijsstelling niet echt". Mijn reactie was ook dat ik dat ook vermoedde, maar er toch wel erg blij mee was.
Sensa Giulia G2 Dark Matt Shimano Dura Ace DI2 3T stealth stuur-stuurpen- zadelpen.
Standaard wielen.Heb zelf nog een setje Pacenti en er komt nog een setje fcc 45mm met hope naven.
Bidonhouders moet ik nog uitkiezen.
Kuota ingeruild levertijd 3-4 weken.

Op de foto is een 53cm.
Standaard wielen.Heb zelf nog een setje Pacenti en er komt nog een setje fcc 45mm met hope naven.
Bidonhouders moet ik nog uitkiezen.
Kuota ingeruild levertijd 3-4 weken.

Op de foto is een 53cm.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Zeer fraai hoor! Geen Campa en tubes dus meer? Het wordt nog eens wat met jou 
Ik heb die Giulia op BikeMotion gezien en was blij verrast. Sterker nog, ik vond het één van de mooiste frames op de hele beurs...
Ik heb die Giulia op BikeMotion gezien en was blij verrast. Sterker nog, ik vond het één van de mooiste frames op de hele beurs...
Campa niet leverbaar en de prijzen gaan nergens meer over.havana schreef:Zeer fraai hoor! Geen Campa en tubes dus meer? Het wordt nog eens wat met jou
Ultegra vindt ik niet mooi en ik zal geen verschil merken met Dura Ace
Tsja tubes rijden prima maar ik heb helaas veel lek gereden.
Nu met de vredenstein senso extreme en de normale nog geen 1 lekke band gehad.
Hele fiets klopt qua kleurstelling inkl zadel back on black.
Geometrie past het precies reach is 1.5 cm korten dan de Kuota en de reach van het stuur ook 1 cm.Komt een 11cm pen op.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Zeer dikke bak.
Rijd zelf nog een jaartje door op de Dale en ga dan eens nadenken wat ik ga doen... Wil eigenlijk een F8 kopen maar vind 'm VEEL te duur...
Rijd zelf nog een jaartje door op de Dale en ga dan eens nadenken wat ik ga doen... Wil eigenlijk een F8 kopen maar vind 'm VEEL te duur...