Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Voor komend seizoen de spaarrekening maar weer geplunderd.
- BBB BHE-08 Tithon Helm (leuk dingetje voor die prijs!)
- Specialites TA X110 kettingbladen 44/33
- Miche light primato cassette 14-32
- Dura-ace ketting
- Schwalbe S-One buitenband
De verleiding is groot om het meteen te installeren, maar als ik zie hoe hard m'n oude materiaal achteruit gaat de laatste tijd..... De regen, zand en pekel vliegen je om de oren.
- BBB BHE-08 Tithon Helm (leuk dingetje voor die prijs!)
- Specialites TA X110 kettingbladen 44/33
- Miche light primato cassette 14-32
- Dura-ace ketting
- Schwalbe S-One buitenband
De verleiding is groot om het meteen te installeren, maar als ik zie hoe hard m'n oude materiaal achteruit gaat de laatste tijd..... De regen, zand en pekel vliegen je om de oren.
Dan heb ik jou wielen overgenomen waarschijnlijkfeddesman schreef:3t Aeronova
11 speed ultegra cassette
Kmc x11sl
Reserve wielset Shimano rs31
Nu nog wachten op een mooie aanbieding voor FFWD F6R en dan is de fiets er klaar voor dit jaar.
- Supergrover
- Forum-lid HC
.

en om setje compleet te maken:

en om setje compleet te maken:

Laatst gewijzigd door Supergrover op 17 feb 2016 13:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ergopower Hood Centaur / Veloce / Mirage
Schwalbe Kojak Performance 35mm
Trivio Derailleurkabel Slick
Afgelopen zondag had ik het niet te zwaar tijdens de 11-stedentocht, maar mijn winterfietsfiets wel. Bij Dokkum weigerde mijn linker shifter nog enige dienst. Ik heb deze net helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt en voorzien van vers vet, maar de hood sneuvelde daarbij. Ik ga meteen de derailleurkabel vervangen.
In mei zit ik een weekje op strand in IJmuiden. Mooie gelegenheid om in de ochtend en avond met de cyclocross over het strand te rijden en de track van Zandvoort aan te doen. De Kojak gaat ik tubeless installeren op het achterwiel om makkelijker over het zand te kunnen rijden.
Schwalbe Kojak Performance 35mm
Trivio Derailleurkabel Slick
Afgelopen zondag had ik het niet te zwaar tijdens de 11-stedentocht, maar mijn winterfietsfiets wel. Bij Dokkum weigerde mijn linker shifter nog enige dienst. Ik heb deze net helemaal uit elkaar gehaald, schoongemaakt en voorzien van vers vet, maar de hood sneuvelde daarbij. Ik ga meteen de derailleurkabel vervangen.
In mei zit ik een weekje op strand in IJmuiden. Mooie gelegenheid om in de ochtend en avond met de cyclocross over het strand te rijden en de track van Zandvoort aan te doen. De Kojak gaat ik tubeless installeren op het achterwiel om makkelijker over het zand te kunnen rijden.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- rielplayer
- Forum-lid
Vandaag binnengekregen:
2x schwalbe one 25 mm
cassette 11-23 ultegra 6800
ketting ultegra 6800
4 binnenbandjes
2x schwalbe one 25 mm
cassette 11-23 ultegra 6800
ketting ultegra 6800
4 binnenbandjes
Garmin Edge 1000 via marktplaats. Helaas oplichting, dus mooi veel geld uitgegeven en niks ontvangen. Daar baal ik best een beetje van. Achteraf heb ik het ook niet heel slim aangepakt, maar daar krijg ik mijn geld niet mee terug.
Merida Scultura 8000 (2023)
- plantagenet
- Forum-lid
Gisteravond een leuke tweedehands Cube Attention (XL frame) gekocht, via MP. Nu kan mijn oude MTB weg (iemand belangstelling?
)

Voorvork heeft onderhoud nodig of moet vervangen worden, verder zal ik hem een servicebeurt geven. Dan kan ie er weer een paar jaar tegen.

Voorvork heeft onderhoud nodig of moet vervangen worden, verder zal ik hem een servicebeurt geven. Dan kan ie er weer een paar jaar tegen.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Vandaag nieuwe pedalen voor mijn nieuwe Sensa Giulia.

En ook de Sensa Giulia vandaag gekocht.

Nu ook nog op zoek naar een momentsleutel.
Iemand suggesties voor een betaalbare?

En ook de Sensa Giulia vandaag gekocht.

Nu ook nog op zoek naar een momentsleutel.
Iemand suggesties voor een betaalbare?
Merida Scultura Endurance 4000