Je moet hem alleen wel over je normale mondkapje dragen. Maar Hugo de Jonge werkt aan een wetsvoorstel om dat te regelen
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- Enzzo
- Forum-lid HC
Goed nieuws: er is een mondkapje ontwikkeld tegen de nieuwe “Britse covid variant”
Je moet hem alleen wel over je normale mondkapje dragen. Maar Hugo de Jonge werkt aan een wetsvoorstel om dat te regelen

Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Niet helemaal, voor een groot gedeelte zullen ze gewoon nog mee doen met de EU. En alles waar je niet aan mee wil doen moet weer flink uitonderhandeld worden met verdragen, het vervelende daarvan is dat je toch weer door die vervelende EU molen moet om het voor elkaar te krijgen en niet met landen afzonderlijk iets kan verzinnen.
Nu worden er straks dingen beslist die je wel moet accepteren, maar waar je als land geen invloed meer op kan uitoefenen. Dus of je er als gewone Brit blij mee moet zijn valt nog te bezien.
Bijv, kijk naar de grenscontroles moet je weer in de rij gaan staan, ipv meteen door kunnen crossen. Of de vrijheid om overal te kunnen gaan wonen en werken zonder al te veel regeltjes.
De Schotten willen dan weer wel bij de EU blijven, wordt nog wat.
We zullen het zien hoe het loopt voor ze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wordt een chaos 
Wij leveren veel planten naar de UK, maar die lui hebben nog niks geregeld. Inklaring bij de grens, of toch op de aankomstlokatie, of zijn onze papieren voldoende? Het is allemaal superslecht geregeld. Wij hebben de incoterms zo gewijzigd dat onze verantwoordelijkheid weg valt op het moment dat de boel in de trailer staat. Die britten wilden er graag uit, dan dragen ze ook de extra kosten en papierfrustratie maar
Wij leveren veel planten naar de UK, maar die lui hebben nog niks geregeld. Inklaring bij de grens, of toch op de aankomstlokatie, of zijn onze papieren voldoende? Het is allemaal superslecht geregeld. Wij hebben de incoterms zo gewijzigd dat onze verantwoordelijkheid weg valt op het moment dat de boel in de trailer staat. Die britten wilden er graag uit, dan dragen ze ook de extra kosten en papierfrustratie maar
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Het lijkt mij niet zo'n heel deskundige deskundige:daniel1975 schreef: ↑24 dec 2020 13:59 https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederla ... gemeesters
Al een wat ouder bericht, maar hierin een infectie deskundige die stelt dat mondkapjes zelfs negatief kunnen werken.
En plaats nu de invoering van de kulkapjes eens in de grafiek met positieve testen....... Ik weet het, statistieken kun je gebruiken zoals het je uitkomt, maar de gedachte is op zijn minst het onderzoek waard.
Ze ziet ook niet gebeuren dat Nederland snel zal overgaan tot het verplichten van mondkapjes.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Iedereen die serieus naar die dingen keek zag het niet gebeuren..... 
De symboolpolitiek echter.....
De symboolpolitiek echter.....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ja , zo gaat dat...
Tussen feiten en wat de politiek wenselijk vindt is vaak niet echt veel correlatie...
Het mondkapje is een wereldwijde trend , wegens het laaghangend fruit gehalte, baat het niet , schaden doet het w.s. ook niet.
Deze deskundige heeft weinig inzicht hoe het gaat met zulke dingen...
Overigens houd ik er zelf geen pretentie op na van deskundigheid, maar dat de kapjes zouden winnen was me al vrij vroeg duidelijk...
Tussen feiten en wat de politiek wenselijk vindt is vaak niet echt veel correlatie...
Het mondkapje is een wereldwijde trend , wegens het laaghangend fruit gehalte, baat het niet , schaden doet het w.s. ook niet.
Deze deskundige heeft weinig inzicht hoe het gaat met zulke dingen...
Overigens houd ik er zelf geen pretentie op na van deskundigheid, maar dat de kapjes zouden winnen was me al vrij vroeg duidelijk...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
+1
Vroeger was de media kritisch en controleerd, tegenwoordig tendentieus en opruiend.
@vangalo74
Economische zal tijd het inderdaad leren, het zal in het begin wel even rommelig zijn
Maar voorlopig zijn ze wel weer baas in eigen huis.
Ps
alle fijne kerstdagen wees lief voor je naaste (en voor je mede forumleden)
tijd is te kostbaar om het aan ruzie(s) te besteden.
Vroeger was de media kritisch en controleerd, tegenwoordig tendentieus en opruiend.
@vangalo74
Economische zal tijd het inderdaad leren, het zal in het begin wel even rommelig zijn
Maar voorlopig zijn ze wel weer baas in eigen huis.
Ps
alle fijne kerstdagen wees lief voor je naaste (en voor je mede forumleden)
tijd is te kostbaar om het aan ruzie(s) te besteden.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Aan allen hier met verschillende meningen en vanuit verschillende politieke hoeken en vanuit verschillende inzichten: ik wens jullie allemaal, zonder uitzondering, een heel fijne kerst en een bijzonder goed 2021 !! Waarin we hopelijk weer gaandeweg het jaar gewoon kunnen discussiëren over renners, schijfremmen en ander futiele dingen!!!
Moge het nieuwe jaar u veel goeds brengen!!!
Hartelijke groet,
Enzzo
Moge het nieuwe jaar u veel goeds brengen!!!
Hartelijke groet,
Enzzo
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind