Wielerseizoen 2018
Wat Aqua Blue betreft: dat draait uiteindelijk uit op anti-reclame voor 3T. Alsof dat niet op voorhand te voorspellen was, dat die 1x de kansen van hun renners voor een stuk hypothekeert.
BTW met een 1x en een 42 vooraan zou ik tijdens geen enkele van mijn ritten gelukkig zijn, behalve tijdens een zuivere herstelrit op het vlakke. Maak er een 46 van en je zit naargelang je cassette ofwel met veel te grote gaten, ofwel met een probleem in de Ardennen... en nog steeds met een fiets die amper geschikt is voor een toeristenkoersje.
BTW met een 1x en een 42 vooraan zou ik tijdens geen enkele van mijn ritten gelukkig zijn, behalve tijdens een zuivere herstelrit op het vlakke. Maak er een 46 van en je zit naargelang je cassette ofwel met veel te grote gaten, ofwel met een probleem in de Ardennen... en nog steeds met een fiets die amper geschikt is voor een toeristenkoersje.

- Tracing_NL
- Forum-lid
@ Japie. Dat snap ik. en idd voor alleen trainen in de winter D1 D2, kom je er dan wel mee. Maar waarom zou je het doen? Prijs?, Gewicht? kortom; wat is het voordeel? één nadeel weet ik wel. Het betekent dat je deze fiets ook alleen daarvoor kan gebruiken.
Ik zie wel dat je voor dit gebruik er genoeg aan hebt, maar wat is het voordeel?
Ik zie wel dat je voor dit gebruik er genoeg aan hebt, maar wat is het voordeel?
Ouder worden is verplicht, volwassen worden is een keuze.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit vooral te wachten op de serieuze versterking die is aangekondigd.mrcoffee schreef: ↑05 sep 2018 09:39 Nicholas Roche naar Sunweb voor 2019. Let niet op de naam in de link
https://www.wielerflits.nl/nieuws/steph ... ar-sunweb/
Eens kijken hoe de propaganda machine van Iwan Spekenbrink Roche als een parel van onbesproken gedrag, passend binnen de filosofie van Sunweb gaat neerzetten![]()
Ik begin het beetje somber in te zien voor TD: 2019 weer een jaar met minimale ondersteuning in de finales.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Nou Robert Power van Michelton-Scott....daniel1975 schreef: ↑05 sep 2018 12:03Ik zit vooral te wachten op de serieuze versterking die is aangekondigd.
Ik begin het beetje somber in te zien voor TD: 2019 weer een jaar met minimale ondersteuning in de finales.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat kan idd wel een goede keuze zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
http://www.cyclingnews.com/news/moscon- ... -anything/
Ballentent SKY en uber-eikel Brailsfort laten weer eens zien dat het zich gewoon nergens iets van aantrekt.
Moscon duidelijk niets geleerd 'i didnt do anything'.
Dat spijt-filmpje was toen al fake, nu is het gewoon genant.
Ballentent SKY en uber-eikel Brailsfort laten weer eens zien dat het zich gewoon nergens iets van aantrekt.
Nee, SKY heeft geen last van een moreel kompas.daniel1975 schreef: ↑06 sep 2018 07:30 http://www.cyclingnews.com/news/moscon- ... -anything/
Soms doen ze even alsof door met een orca-tje op de rug te fietsen mbt de Ocean Resue (plastic soup)
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Sterk staaltje TLJ in de Tour of Britain met een overwinning in de 14km TTT met 19 sec voor QS. Roglic pakt de leiderstrui.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mijn hekel aan Sky is inmiddels zo groot dat ik er niet mee kon zitten dan Van Baarle het niet haalde vandaag.
Hun gebrek aan fatsoen is zo grenzeloos en lijkt alleen maar erger te worden.
Hun gebrek aan fatsoen is zo grenzeloos en lijkt alleen maar erger te worden.