Wat gaat of heeft de fietsforum renner gegeten vandaag.
- CampaYolo
- Forum-lid
Soto ajam en ikan pepesan. (Indonesische makreel)
Heerlijk gesmuld. Totaal de brandende uitlaat waard die mij morgen staat te wachten.
Heerlijk gesmuld. Totaal de brandende uitlaat waard die mij morgen staat te wachten.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Gefeliciteerd met je uitslagen Rene! Hou vol.rene schreef: ↑18 nov 2025 17:14 Eind van deze ochtend moest ik me melden bij HPTC in Delft voor de jaarlijkse controle. Alles ( of veel ) was goed, en met een tevreden gevoel ben ik met m’n lieve vrouw naar Rotterdam gereden. Daar heerlijk geluncht bij Madame Saigon.. yum yum..buikspek - springrolls - alcohol vrij biertje.
![]()
Hier vanavond een authentieke ‘butter chicken’ gemaakt. Echt heerlijk.
Wel een halve dag in de keuken gestaan maar da’s nu net mijn hobby (deels professie)
Echt zo’n verschil met de pakjes en kant en klaar shit die je in de supermarkt koopt! Echte kruiden en specerijen en die tot hun recht laten komen bij de bereiding.
De geuren en de smaken zijn echt zoveel beter dan een snelle curry uit het pakje van de supermarkt!
Kost wat tijd en kennis maar dan heb je ook wat!!
Adversity is the Catalyst of Change
-
Dubbeldekker
- Forum-lid
Ik zal het recept binnenkort posten Meuk. Leuk dat je er om vraagt!
Adversity is the Catalyst of Change
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie berichten Rene!
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
scottpch64
- Forum-lid
Goed bericht René!
Lekker eten is fijn. Samen met dierbaren wel een geschenk maar goede berichten over gezondheid overstijgen zo'n beetje alles.
Ik kijk al met gruwel uit naar het kerstpakket....................
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Gefeliciteerd René! En Madame Saigon ga ik op m'n lijstje zetten.
Doe ik ook. Wij hebben in het dorp een inzameling voor wie het wat minder heeft. Ik heb er echter toch moeite mee van die kant en klaar dingen in te stoppen met teveel zout, suiker en vet. Doelgroep is doorgaans al niet het meest gezond.
Ook ideaal voor zakenlunch! Ze hebben naast maaltijden veel kleine hapjes. Ideaal om niet te heftig te lunchen maar iemand wel wat langer aan tafel te houden. Ben de naam van die dingen even kwijt maar ik noem het voor het gemak Vietnamese tapas.
En smakelijk!
De lunch vind ik de leukste maaltijd van de dag en hier lekker uitgebreid gaan zitten is echt een goed idee. Ook leuk om te combineren met Maritime Museum. Wie geen zin heeft met de auto de stad in te gaan. Metro stopt daar op de hoek