Wielerseizoen 2023
- Enzzo
- Forum-lid HC
Een Hilbert van der Duimpje (voor de jongeren onder ons: zoek maar eens op die naam in combinatie met vogelpoep)
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Enzzo
- Forum-lid HC
Het was te verwachten alhoewel hij toch ook een stevig stuk bergop kan fietsen getuige zijn prestaties bij de beloften!
Maar die 26% zal er wat te veel aan zijn voor ‘m
Maar die 26% zal er wat te veel aan zijn voor ‘m
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Lekker tukkie op de bank en op tijd wakker voor een heerlijke sprint in de Scheldeprijs.
Straks even Baskenland terugkijken
Straks even Baskenland terugkijken
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Baskenland finale.., steile helling, Lopez rijdt daar toch de man van Bora de hekken in, halve groep te voet.... Moeten we hier dan ook maar net zo'n ophef over maken over onsportief en gevaarlijk gedrag, als die DSM actie in de Ronde van Vlaanderen? 
Edit: steile ipv stijle
Edit: steile ipv stijle
Laatst gewijzigd door MarkVeenstra op 06 apr 2023 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Waarom niet als het er over was, maar ik heb de beelden niet gezien. Mettertijd kun je je de snellere tegenstanders dan in de zijkant of dranghekkens duwen om te winnen. Onsportief gedrag of bewust iemand belemmeren van zijn kansen te verdedigen,dikke boete, diskwalificatie en als het te erg is nog n schorsing er boven op.MarkVeenstra schreef: ↑05 apr 2023 20:39 Baskenland finale.., stijle helling, Lopez rijdt daar toch de man van Bora de hekken in, halve groep te voet.... Moeten we hier dan ook maar net zo'n ophef over maken over onsportief en gevaarlijk gedrag, als die DSM actie in de Ronde van Vlaanderen?![]()
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

Er leek wat frustratie te zijn bij Lopez, als dit de bron van zijn actie is mag daar zeker ophef over zijn. Zou de beelden nog eens moeten herbekijken.MarkVeenstra schreef: ↑05 apr 2023 20:39 Baskenland finale.., stijle helling, Lopez rijdt daar toch de man van Bora de hekken in, halve groep te voet.... Moeten we hier dan ook maar net zo'n ophef over maken over onsportief en gevaarlijk gedrag, als die DSM actie in de Ronde van Vlaanderen?![]()
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik denk dat hij gewoon an block zat op die 26% na zijn eerdere demarrage.
En dat de neutrale shimano reserve fiets op 300m voor de finish, voor de hekken stond (met persoon), was ook niet handig.
En dat de neutrale shimano reserve fiets op 300m voor de finish, voor de hekken stond (met persoon), was ook niet handig.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Hij stond gewoon ineens stil door de sterke stijging en ging met zijn voorwiel daardoor opzij. Hij wist niet eens dat Higuita daar reed.MarkVeenstra schreef: ↑06 apr 2023 07:43 Ik denk dat hij gewoon an block zat op die 26% na zijn eerdere demarrage.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Wat staat die gast daar nog met 1 of 2 zelfs fietsen te doen? En dan nog dranghekkens die zigzag opgesteld staan? Zelfs als lopez? mooi recht blijven rijden was kon de renner rechts van hem niet meer verder rijden.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.