Wielerseizoen 2019
-
remmiedepemmie
- Forum-lid
Dit vind ik dan wel weer mooi: https://twitter.com/mrconde/status/1122 ... 79874?s=19
Robert moet inderdaad de gifbeker helemaal leeg drinken wat een pech heeft hij ondertussen in zn wieler loopbaan.
Nooit echt een hele grote fan van hem geweest maar heb bijzonder veel respect voor zn ongelooflijke wilskracht om steeds weer op te staan.
Nooit echt een hele grote fan van hem geweest maar heb bijzonder veel respect voor zn ongelooflijke wilskracht om steeds weer op te staan.
-
intersantos
- Forum-lid
Kennertjedaniel1975 schreef: ↑28 apr 2019 11:00 Ik vrees dat het weer die pratende geit wordt. Bijna niet te kloppen dit jaar. Beetje Phil in zijn topjaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oh heerlijk als mensen op de persoonlijke toer gaan. Geeft mooi de kneuterigheid van een forum aan.
De echte kenners geven uiteraard pas na de finish hun voorspelling....
De echte kenners geven uiteraard pas na de finish hun voorspelling....
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
anderson99
- Forum-lid
Ik vond het wel vermakelijk mooi winnaar.
Na eerst zelf gefietst te hebben en daarna de F1 gekeken te hebben afgestemd voor het laatste uurtje LBL.
Helaas was dat zelfs te lang, redelijk saai nog tot aan de laatste helling.
Ik denk dat het weer hier een hoop mee te maken heeft.
Met deze nieuwe finale kan het zomaar zijn dat het met mooi weer wel eerder los breekt.
In mijn ogen wel een verdiende winnaar, zeker gezien zijn voorjaar.
Helaas was dat zelfs te lang, redelijk saai nog tot aan de laatste helling.
Ik denk dat het weer hier een hoop mee te maken heeft.
Met deze nieuwe finale kan het zomaar zijn dat het met mooi weer wel eerder los breekt.
In mijn ogen wel een verdiende winnaar, zeker gezien zijn voorjaar.
- daniel1975
- Forum-lid HC
F1 was slaapverwekkend inderdaad.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
te zwaar
niet goed uit te lijnen bij wielwissel
moeilijker te wisselen
aldus Danny Nelissen tijdens zijn wielerpraatje bij de NOS......
niet goed uit te lijnen bij wielwissel
moeilijker te wisselen
aldus Danny Nelissen tijdens zijn wielerpraatje bij de NOS......
Apex Aerodyne Ultegra Di2 - Scope R5 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
Canyon Grizl 7 Suspension - Quasar QS45 disc
In het begin van hun carrières was Fuglsang lange tijd de wat mindere evenknie van Robert. Dat is de laatste paar jaren wel anders geworden. Echt jammer van zoveel talent en zo'n aardige vent.
Een snelle evaluatie van het voorjaar: Gelukkig hebben we Matthieu nog want volgens mij hebt ik voor de rest vooral QS en Astana gezien dit seizoen. Bettiol was ook een leuke afwisseling. Verder viel mij op dat Sagan eindelijk een vreselijk sterke ploeg om hem heen had en nu komt er net dit jaar niks uit. Jumbo heeft best sterk gereden maar helaas net het geluk niet gehad met van Aert. Groenewegen en Roglic hebben het wel heel lekker gedaan. Sky hebben we alleen gezien in P-N en Tour of the Alps en daar was toen niet veel aan te doen. De rest van de ploegen deden mee voor spek en bonen.
Ik kijk met gemengde gevoelens uit naar de aanstaande Giro...
Campagnolo Ultra Dork