Van de 30 winnaars die het Groot Dictee heeft gehad, kwamen er zeventien uit Vlaanderen en dertien uit Nederland.
Het grote taaltopic
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je hebt ook nog het groot dictee der Nederlandse taal.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
als ik het moet gaan uitleggen is het niet leuk meer maar het heeft iets te maken met het onderwerp van dit forum.
Campagnolo Ultra Dork
En dit met 17,4 miljoen Nederlanders tegenover slechts 6 miljoen Vlamingen.Lcsmet schreef: ↑20 feb 2020 15:18 Je hebt ook nog het groot dictee der Nederlandse taal.Van de 30 winnaars die het Groot Dictee heeft gehad, kwamen er zeventien uit Vlaanderen en dertien uit Nederland.
- Enzzo
- Forum-lid HC
“Daarom dit topic voor een stukje emotionele support naar je medeforummerts toe bij het declutteren van hun mancave.”
Brrr!!!!
Brrr!!!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
Deleted_User
- Forum-lid
“Daarom dit topic voor een stukje emotionele support naar je medeforummerts toe bij het declutteren van hun mancave.”
Daarom dit onderwerp voor de emotionele ondersteuning van medeforumleden bij het opruimen van hun schuurtje.
Daarom dit onderwerp voor de emotionele ondersteuning van medeforumleden bij het opruimen van hun schuurtje.
-
Deleted_User
- Forum-lid
Ervaarde of ervoer?In het verleden ervaarde ik ook het moment na het werken, voor het avondeten als het meest kwetsbare en dat maakt het lastig.
Wat is er toch met de sterke werkwoorden gebeurd?
Laatst gewijzigd door Nee_Nee op 11 mar 2020 14:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Deleted_User
- Forum-lid
Precies helemaal goed geformuleerd in het citaat dat je aanhaalt
"Toch is er een niet te verwaarlozen groep taalgebruikers die de zwakke vormen nog afkeurt"
Ik ga een stichting oprichten tot behoud van het sterke werkwoord, want die zijn allemaal aan het uitsterven