WK Glasgow 2023
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Bij de dames Junioren Bego Goud.
En na een late uithaal van de Belgische Moors wordt ze , echt op de streep, nog geremonteerd door de Britse Ferguson.
Moors haalt dus brons.
Wel een heel gevaarlijk parcours.
En na een late uithaal van de Belgische Moors wordt ze , echt op de streep, nog geremonteerd door de Britse Ferguson.
Moors haalt dus brons.
Wel een heel gevaarlijk parcours.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Nederlandse Teamsprinters pakken de titel terug van Australië, met miniem verschiel.
Johnny Hoogerland wint de WK grand fondo (categorie 40-44j).
vd Duin pakt zilver met mooie eindsprint op de scratch.
En verder is het baanprogramme mega uitgebreid door alle para-onderdelen. Als je wilt kun je dat de hele dag door volgen op eurosport.
Johnny Hoogerland wint de WK grand fondo (categorie 40-44j).
vd Duin pakt zilver met mooie eindsprint op de scratch.
En verder is het baanprogramme mega uitgebreid door alle para-onderdelen. Als je wilt kun je dat de hele dag door volgen op eurosport.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Lavreysen dacht: "ik maak die achtste finale even spannend" 
Aan t hoofd van nr 2 te zien bij nader inzien toch te weinig. Man man man…
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eigenlijk vind ik dat Lance dan ook gewoon mee mag doen. Vino was geen haar beter, incl bloeddoping. Hypocriet ten top weer.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Precies, ik vind het ook iets sneus hebben als je als ex prof bij een Granfondo de boel ook weer op een hoop wil rijden. Beetje hetzelfde als Erik Dekker die bij ons de amateurwedstrijdjes in het noorden onveilig ging maken.daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 15:45 Eigenlijk vind ik dat Lance dan ook gewoon mee mag doen. Vino was geen haar beter, incl bloeddoping. Hypocriet ten top weer.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ach, iedereen wil net een reeks te laag meerijden om dan "de beste" te kunnen zijn.NuitKor schreef: ↑05 aug 2023 16:00Precies, ik vind het ook iets sneus hebben als je als ex prof bij een Granfondo de boel ook weer op een hoop wil rijden. Beetje hetzelfde als Erik Dekker die bij ons de amateurwedstrijdjes in het noorden onveilig ging maken.daniel1975 schreef: ↑05 aug 2023 15:45 Eigenlijk vind ik dat Lance dan ook gewoon mee mag doen. Vino was geen haar beter, incl bloeddoping. Hypocriet ten top weer.
Is ook zo bij de zondagmorgentoeristen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is ook bij het gravelen aan het gebeuren. Peter Sagan zal er ook wel aan beginnen, met dank aan Specialized. Ook mijn neefje, die dit jaar gaat stoppen als prof, heeft al een sponsorcontract binnen om zijn intrede in het gravelcircuit te maken. Kan ie achter Boswell, Ten Dam, Bakelants etc gaan jagen. In dat wereldje kunnen ze nog wel een cent bijverdienen.