Anderzijds als ze zo voor je op de grond gaan kan je ze natuurlijk goed bekijken....
tour 2021
Pogacar en Roglic kunnen dat ook (beter), maar hadden er duidelijk geen zin in.daniel1975 schreef: ↑26 jun 2021 17:21Tsja…..zelfs ik kan er niet anders van maken dan dat hij verdient gewonnen heeft.
Was duidelijk de beste.
Fijn om te zien dat Kelderman goed is na een niet al te best voorseizoen en er nu eens niet bij lag.
Laat DQS maar de trui verdedigen
Wout zag een raket vertrekken en VdP had de benen niet hoorde ik ze in de interviews. Op zo'n aankomst is het moeilijk om springkonijn te kloppen.
Dat Poggie en Roggie dat ook kunnen, misschien. Ze hebben uiteraard een ander objectief.
In Hoei had Roggie er wel zin in maar ook daar lukte het niet tegen Julian.
Dat Poggie en Roggie dat ook kunnen, misschien. Ze hebben uiteraard een ander objectief.
In Hoei had Roggie er wel zin in maar ook daar lukte het niet tegen Julian.
-
i-mac
Bij die 2de val zijn er ook verschillende toeschouwers die in de brokken delen. Die ene wielertoerist die netjes aan de kant staat, krijgt zelfs een pak renners op zich. Hopelijk valt het voor die mensen ook mee. Want aan die snelheid komt de klap hard aan.
-
i-mac
ASO heeft een klacht ingediend tegen de (buitenlandse) dame die de 1ste val veroorzaakte. Alleen moeten ze haar nog vinden, want ze nam de benen.
https://sporza.be/nl/2021/06/26/aso-die ... id=1&pid=1
https://sporza.be/nl/2021/06/26/aso-die ... id=1&pid=1
- Marcopfiets
- Forum-lid
Dit is gewoon een strafbaar feit. Klaar. Misschien kunnen Omi en Opi haar even aangeven :p
-
i-mac
Het is natuurlijk een verschrikkelijk dom incident. Maar om nu te zeggen dat het opzettelijk was? Ik zou niet graag in die dame haar schoenen staan, want als buitenlandse gaan de chauvinistische Fransen haar zwaar aanpakken. Mocht het op een inwoner van Frankrijk gaan, ben ik niet zeker dat ze op zoek zouden gaan.
En ik ben ook benieuwd wat een advocaat van zo'n klacht maakt. Wie is immers verantwoordelijk? De wedstrijd zelf ligt in handen van ASO, maar alles wat zich er rond afspeelt? Je kan natuurlijk niet overal nadar hekkens plaatsen.
Drie weken lang zie je de meest absurde zaken langs de weg van de tour. En de tour werkt dat zelf in de hand. De tourkaravaan is iets wat veel meer mensen aantrekt, misschien nog veel meer dan de koers zelf, want die zijn op een zucht weer weg. De karavaan is een spektakel die gemakkelijk een half uur duurt. En ze lokken de mensen er naartoe door allerhande prullaria weg te gooien in het publiek. Omnog maar te zwijgen over de wegen waar de tour over gaat. Op sommige plaatsen zijn de wegen veel te smal voor zo een grote groep renners die aan zeer hoge snelheid komen afdenderen.
En wat dan bij de 2de val? De renners hebben ook boter op het hoofd. Aan die snelheid achterom kijken ...
En ik ben ook benieuwd wat een advocaat van zo'n klacht maakt. Wie is immers verantwoordelijk? De wedstrijd zelf ligt in handen van ASO, maar alles wat zich er rond afspeelt? Je kan natuurlijk niet overal nadar hekkens plaatsen.
Drie weken lang zie je de meest absurde zaken langs de weg van de tour. En de tour werkt dat zelf in de hand. De tourkaravaan is iets wat veel meer mensen aantrekt, misschien nog veel meer dan de koers zelf, want die zijn op een zucht weer weg. De karavaan is een spektakel die gemakkelijk een half uur duurt. En ze lokken de mensen er naartoe door allerhande prullaria weg te gooien in het publiek. Omnog maar te zwijgen over de wegen waar de tour over gaat. Op sommige plaatsen zijn de wegen veel te smal voor zo een grote groep renners die aan zeer hoge snelheid komen afdenderen.
En wat dan bij de 2de val? De renners hebben ook boter op het hoofd. Aan die snelheid achterom kijken ...