Elektrische Fietspompen
Ik heb nu een maandje een Inflata, getest en volledig opgeladen na aankoop en gisteren voor het eerst nodig gehad vanwege een afloper. Bleek dat ie al helemaal leeg was gelopen ook al heb ik hem geen enkele keer gebruikt. Met welke regelmaat laden jullie hem op, iedere week, of blijft ie bij jullie wel langer vol zonder te gebruiken?
Ik heb de mijne (Cycplus) getest na 3 weken niet laden. Geen enkel probleem, was (quasi?) vol.serbak schreef: ↑04 jul 2025 13:27 Ik heb nu een maandje een Inflata, getest en volledig opgeladen na aankoop en gisteren voor het eerst nodig gehad vanwege een afloper. Bleek dat ie al helemaal leeg was gelopen ook al heb ik hem geen enkele keer gebruikt. Met welke regelmaat laden jullie hem op, iedere week, of blijft ie bij jullie wel langer vol zonder te gebruiken?

Ik vind het best snel, een maand. Hij was echt helemaal leeg. Ik kijk het een maand aan om te checken hoe lang het duurt voor hij weer leeg is, anders gaat ie toch echt retour, want als je hem iedere week meerdere keren per week op moet laden dan wordt het risico te groot dat je het een keer vergeet. Nu kon ik nipt thuiskomen nadat ik hem bij Bikes 'N Coffee Tilburg op kon pompen. Begon lekker te driften de laatste 10 km:-)
serbak schreef: ↑04 jul 2025 13:27 Ik heb nu een maandje een Inflata, getest en volledig opgeladen na aankoop en gisteren voor het eerst nodig gehad vanwege een afloper. Bleek dat ie al helemaal leeg was gelopen ook al heb ik hem geen enkele keer gebruikt. Met welke regelmaat laden jullie hem op, iedere week, of blijft ie bij jullie wel langer vol zonder te gebruiken?
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
Je kunt hem met of zonder slangetje gebruiken. Zonder moet je hem gewoon op het ventiel drukken en vasthouden. Met slangetje moet er schroefdraad op ventiel zitten. Slangetje is voor racefiets m.i. niet nodig.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019