AGR 2019
Blijkbaar knal over de link heen gelezen.
Edit: Ook die info gelezen en daar staat eigenlijk ook niet in wat ik zoek. Bv aantal bevoorradingen onderweg (kwestie van een beetje te weten wat je moet meenemen en wat niet). Het is vooral informatief hoe je er moet geraken en welke pijlen je moet volgen
Volgens mij kwam ik bij het doornemen van de 240 al op 7 of 8 bevoorradingen uit. Dus het aantal kun je er uit halen, wat je mee moet nemen? Altijd zorgen dat je voor jezelf kunt zorgen. Zeker latere posten zouden wat leger kunnen geraken (behalve zoiets als water)Tarkin schreef: ↑08 apr 2019 10:23Blijkbaar knal over de link heen gelezen.
Edit: Ook die info gelezen en daar staat eigenlijk ook niet in wat ik zoek. Bv aantal bevoorradingen onderweg (kwestie van een beetje te weten wat je moet meenemen en wat niet). Het is vooral informatief hoe je er moet geraken en welke pijlen je moet volgen
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
In verleden was er altijd meer dan voldoende eten en drinken aanwezig. Altijd zelf uit voorzorg iets meenemen, maar nodig was het niet..
Routes zijn gepijld met verschillende kleuren per afstand en duidelijk aangegeven waar ze splitsen ed. Wijst zich vanzelf.. Niet te druk om maken
Routes zijn gepijld met verschillende kleuren per afstand en duidelijk aangegeven waar ze splitsen ed. Wijst zich vanzelf.. Niet te druk om maken
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
AGR? niets zelf meenemen en zorgen dat je met volle achterzakken over de finish bolt.
Er zijn genoeg posten en je betaalt er dik voor.
Er zijn genoeg posten en je betaalt er dik voor.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Hoi,
ik hoop dat iemand mij wat info kan verschaffen.
Ik ben voornemens om ergens midden volgende week de AGR 150km van vorig jaar te rijden.
GPX van de website plukken en starten bij het Amstel Gold Experience Center.
(daar ook de auto te parkeren)
Mijn vraag is nu of ik deze 150km route gewoon kan rijden zonder obstakels? (omdat men bezig is met de opbouw van de AGR)
Of kan ik beter wachten tot na de AGR met het rijden van dit rondje?
Ik vernam dat ze bij de finish al bezig zijn met de opbouw.
ik hoop dat iemand mij wat info kan verschaffen.
Ik ben voornemens om ergens midden volgende week de AGR 150km van vorig jaar te rijden.
GPX van de website plukken en starten bij het Amstel Gold Experience Center.
(daar ook de auto te parkeren)
Mijn vraag is nu of ik deze 150km route gewoon kan rijden zonder obstakels? (omdat men bezig is met de opbouw van de AGR)
Of kan ik beter wachten tot na de AGR met het rijden van dit rondje?
Ik vernam dat ze bij de finish al bezig zijn met de opbouw.