Alles over vakanties op én met de fiets
-
rob86
- Forum-lid
rob86
04 jan 2017 22:53
colnagofreak schreef:Zelf had ik net als Herman al heel vroeg besloten om voor de Platina te gaan, en er echt een doel van te maken.
Als je de Platina wil rijden moet je er echt voor gaan, de tijdslimiet in Airolo is best al scherp.
Ook ik ben helemaal stuk gegaan, is echt loeizwaar, ook geestelijk op een gegeven moment wil je gewoon niet meer.
Net geen 13 uur onderweg geweest,
2 Jaar later nog een keer de Gold gereden, dat is echt genieten en goed te doen.
Parcours is wel schitterend zowel de Platina als de Gold.
Ticket is gekocht. Verheug me er al op...en heerlijk om terug zon doel te hebben.
We zullen de trainingen voor de Platinum vanaf nu eens starten

-
colnagofreak
- Forum-lid HC
colnagofreak
05 jan 2017 12:34
rob86 schreef:
We zullen de trainingen voor de Platinum vanaf nu eens starten

Veel succes met de voorbereiding! Iets om naar uit te kijken.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
tuinder
- Forum-lid
tuinder
07 jan 2017 11:06
Nog niet heel veel plannen voor dit jaar gemaakt:
Juni: Weekendje Limburgs Mooiste (gele lus)
Week erna 17-24 juni naar Mallorca. Huisje gehuurd in Mancor de la Vall (vlakbij Selva). Eigen fietsen mee, maar wel in dubio betreffende hoge of lage velgen mee....iemand ervaring daar?
In september een aantal dagen naar Noorwegen, Bergen om precies te zijn om bij het WK te kijken. Zonder fiets dat wel.
Verder het standaard doel van meer km's dan ooit te rijden. Voor de rest gewoon lekker fietsen!
Sometimes i feel like giving up...then i remember i have a lot of motherf*ckers to prove wrong
-
Corny121
- Forum-lid
Corny121
07 jan 2017 13:30
Tja plannen.
Ik heb mij voorgenomen als mijn rooster het toelaat minimaal 2 keer per week woon-werk te fietsen, 24 km enkele reis.
Verder heb ik mij met een groep collega's ingeschreven voor de Tom Schouten. En alleen,of met fietsmaat voor de ronde van Nijmegen en Limburgs mooiste.
Verder zie ik nog wel wat dit jaar brengt, wellicht nog een lang weekend Alpen met een maatje, maar dat is allemaal nog niet in lijnen gegoten..
#HoeMoeilijkKanHetZijn
-
Bredalp
- Forum-lid
Bredalp
22 jan 2017 16:05
Ik heb nog een plan dat ik zeker ga doen. Wil bij een maat langs in Amsterdam, 130kl, en de dag erop weer terug naar huis.
Ik besef me dat er hier best veel zitten die dat zo ff doen hoor. Maar dat worden voor mij zware ritten. Toch kijk ik er wel naar uit.

-
DeletedUser01
- Forum-lid
DeletedUser01
22 jan 2017 21:03
Bredalp schreef:Ik heb nog een plan dat ik zeker ga doen. Wil bij een maat langs in Amsterdam, 130kl, en de dag erop weer terug naar huis.
Ik besef me dat er hier best veel zitten die dat zo ff doen hoor. Maar dat worden voor mij zware ritten. Toch kijk ik er wel naar uit.

Voor jou een zware rit en dus een plan voor dit jaar. 260 kilometer, heen en terug, respect!
-
robbiey
- Forum-lid
robbiey
23 jan 2017 15:50
aantal plannen en doelen:
- meer km's dan vorig jaar;-)
- dtc, 7 mei 140 km
- agr, 100 km
- zoetemelk 75 km
- 1 dag fietsen in Vlaanderen
- 1 dag fietsen in Ardennen
- en wellicht nog een gekke rit van 300km (trein heen fiets terug of andersom)
-
rtimmers
- Forum-lid
rtimmers
23 jan 2017 16:46
Plannen voor volgend jaar:
- 200 km brevet maastricht 25 maart (mits ik genoeg heb kunnen trainen in de winter)
- de alternatieve toertocht: 160 km plus heen en terugweg (totaal zo'n 230 km)
- steven rooks challenge: 150 km plus heen en terugweg (totaal zo'n 170 km)
- roger wijnen grenslandklassieker: 210 km
- rekem franchorchamps rekem: 185/200 km plus heen en terugweg
- omloop math salden: 180 km
- ardennentrip landgraaf: 180 km (als ik dan niet op vakantie ben)
- rit naar de gladiolen: 135 km
- mergelheuvelland 2-daagse
- wat trainingswedstrijden rijden op wielerbaan geleen
- 10000 km fietsen
Al met al nogal uitdagende doelen gelet op het feit dat ik vorig jaar 5500 km gefietst heb met een langste afstand van 168 km.
-
jwkeij
- Forum-lid
jwkeij
24 jan 2017 14:35
Dan zit je met je doelen alleen al op de helft van het aantal km van vorig jaar.
Maar, ik vind het vrij ambitieus, hoor! Respect. Doe het je waarschijnlijk niet na.
*bijgevoegd trainingsdoel* Ritje Xanten/Wesel van het voorjaar. Goed voor 220km.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
rtimmers
- Forum-lid
rtimmers
24 jan 2017 14:45
Het is inderdaad erg ambitieus. Maar vorig jaar was pas het tweede jaar dat ik gefietst heb en het eerste jaar waarin ik een beetje fatsoenlijk getraind heb. Ook ben ik pas 17 jaar en nog in de groei, dus ik ga ervan uit dat ik daardoor ook wat beter ben geworden
-
raven14
- Forum-lid
raven14
24 jan 2017 14:59
Dit was het een tijdje geleden:
- een voorjaarse 'stage' moet nog worden geboekt - ik denk aan een weekje Mojacar begin maart * edit intussen Mojacar geboekt 4/3-11/3
- Ronde Van Vlaanderen - ingeschreven
- 20/5: Gran Fondo Frank Schleck
- 26-28/5: LCMT (3 daagse cyclo in provincie en groothertogdom Luxemburg) voor de 2e maal. Dit jaar was dat voor mij een topper qua gezelligheid, parcours en competitie (2e master)
- Marmotte Alpes - ingeschreven
- einde juli een fietsreis met vrienden van west naar oost doorheen de Pyreneeen
- augustus waarschijnlijk Alpenbrevet, maar ben nog aan het twijfelen in welke versie
- daarnaast nog wat schnabbels, zoals een paar toeristenkoersen (met wat ambities), een occasionele tijdrit, een locale cyclo zoals Charly Gaul of Criq, en de mooiere toertochten
- (er zijn vage plannen om Peak Break of Transalp mee te rijden met een kameraad, maar dat weten we nog niet zeker en dat zou ook herplannen van een aantal andere dingen als gevolg hebben)
Panta Rei. Ik heb er een doel bij (UCI WK Gran Fondo in Albi in augustus, en eerst hiervoor kwalificeren tijdens de Gran Fondo Franck Schleck) maar daardoor zal er ook wel een en ander wegvallen (Alpenbrevet). Ik ben toch eerder een 'competitie-' rijder dan een lange-afstandsrijder.