Over de wielersport en zijn beoefenaars.

tour 2016

NicoNB
Forum-lid

Gebruikersavatar NicoNB 03 jul 2016 21:16

scoloo schreef:Ja het scheelde verrekte weinig maar hij had zijn kruit toch te vroeg verschoten. Ik gun het sagan van harte maar het was leuk geweest als ie het had gehaald.
Had zeker leuk geweest als Stuyven had gewonnen.

Ik baal er wel van dat een klein groepje dat vooraan rijd eigenlijk kansloos is tegen het peloton. Gaat toch een deel van de heroïek mee verloren vind ik.

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 04 jul 2016 01:09

Het was toch een interessante etappe en als het einde vlak was geweest had Stuyven het wel gehaald.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 04 jul 2016 06:35

Ik denk het niet. Dan was het peloton al eerder gaan koersen en eas het een echte sprintfinish geworden.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 jul 2016 08:14

NicoNB schreef:
scoloo schreef:Ja het scheelde verrekte weinig maar hij had zijn kruit toch te vroeg verschoten. Ik gun het sagan van harte maar het was leuk geweest als ie het had gehaald.
Had zeker leuk geweest als Stuyven had gewonnen.

Ik baal er wel van dat een klein groepje dat vooraan rijd eigenlijk kansloos is tegen het peloton. Gaat toch een deel van de heroïek mee verloren vind ik.
Het was meer een kwestie van Stuyven kansloos was tegen Kreuziger, die doet even een inspanning om het gat dicht te rijden. Hele klim op kop en dan nog doortrekken tot 500 meter van de streep.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

copperzzz
Forum-lid

copperzzz 04 jul 2016 23:29

Iemand enig idee waar ik online herhalingen van de avondetappe kan vinden? Vreemd genoeg krijg ik het niet gevonden op de NOS site + ik heb geen replay functie via tv.

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 04 jul 2016 23:30

copperzzz schreef:Iemand enig idee waar ik online herhalingen van de avondetappe kan vinden? Vreemd genoeg krijg ik het niet gevonden op de NOS site + ik heb geen replay functie via tv.

http://www.npo.nl/nos-sport-de-avondeta ... W_03200844

copperzzz
Forum-lid

copperzzz 04 jul 2016 23:32

monsieurpinot schreef:
copperzzz schreef:Iemand enig idee waar ik online herhalingen van de avondetappe kan vinden? Vreemd genoeg krijg ik het niet gevonden op de NOS site + ik heb geen replay functie via tv.

Wow afgelopen dagen steeds op de NOS site lopen zoeken :lol: thanks!

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 04 jul 2016 23:34

copperzzz schreef:
monsieurpinot schreef:

Wow afgelopen dagen steeds op de NOS site lopen zoeken :lol: thanks!
meeste tv vind je snel op de website van uitzending gemist zelf: http://www.npo.nl/uitzending-gemist

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 05 jul 2016 13:45

De etappe van gisteren was blijkbaar zo saai dat niemand er een woord aan vuil heeft willen maken. Vandaag zal het wel weer hetzelfde zijn.

Om het enige lichtpuntje te zien moet ik aan Patrick Lefevre denken. Die zal niet blij zijn dat hij Cav voor Kittel heeft ingeruild...
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 05 jul 2016 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork

monsieurpinot
Forum-lid HC

Gebruikersavatar monsieurpinot 05 jul 2016 13:49

ik mis eigenlijk toch de Giant Alpacin trein wel. Wel knap van Cavendish dat ie het nog flikt.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 05 jul 2016 14:00

Ernie C. schreef:De etappe van gisteren was blijkbaar zo saai dat niemand er een woord aan vuil heeft willen maken. Vandaag zal het wel weer hetzelfde zijn.
Als je die niet hebt gezien dan heb je maar weinig gemist inderdaad. Het was net zoals de rit van gisteren een wandeletappe.
Op de één of andere manier pruim ik dan tevens Harmeling niet echt.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 05 jul 2016 14:03

Ze proberen het wel maar Degenkolb is nog lang niet goed genoeg.

Sowieso zie ik allemaal treintjes van sprinters die met moeite top 10 rijden, en dan achteraf allemaal klagen dat het zo hectisch is. Het is misschien een nobel streven van LTJ om in de tour te gaan oefenen met de sprinttrein maar eigenlijk slaat het helemaal nergens op. Laat ze eerst een in een aantal kleinere wedstrijden de trein goed op de rails krijgen voordat ze hier in de weg gaan rijden. Het NK telt dan natuurlijk niet mee want daar hebben ze een kwart van de renners van een beetje niveau in de eigen ploeg.
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie