Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Fiets wandrek (oa in schuur)

seelsk
Forum-lid
Berichten: 62
Lid geworden op: 03 mei 2018 16:00

seelsk 06 aug 2018 21:39

Ernie C. schreef: 21 aug 2014 11:05
JM_H schreef:Mooie oplossingen zie ik hier langskomen. Als ik zelf een schuur zou hebben zou ik voor de oplossing van 53x11 / Wido gaan. Iemand hier die een creatieve manier heeft om zijn/haar fiets(en) in een appartement / woning zonder schuur en/of echte bergruimte op te bergen?
Afbeelding
kan dit nu kwaad voor je frame? of zit dit tussen de oren?
(carbon weliswaar)

ericpeters
Forum-lid HC
Berichten: 4217
Lid geworden op: 10 jul 2006 18:43

ericpeters 07 aug 2018 00:52

Iets soortgelijks gezien in ons hotel in Alta Badia, de haken zaten ook om en om laag en hoog zodat je de fietsen veel dichter naast elkaar kon hangen. Daarnaast hingen ze in de stalling van het hotel aan een rails aan het plafond soortgelijk als een zelfbouw schuifdeur systeem. waardoor je echt heel veel fietsen efficient, veilig en toegankelijk kon stallen in een kleine ruimte.

Afbeelding

zo een rail systeem dan

Afbeelding
Afbeelding

Pitti Carabinieri
Forum-lid
Berichten: 250
Lid geworden op: 06 okt 2017 12:52

Pitti Carabinieri 07 aug 2018 07:59

53x11 schreef: 30 mei 2017 16:44 Geen oud bericht hoor. Bij wijze van experiment heeft de fiets nu 2 dagen via het wiel aan een haak gehangen en ben ik er vandaag mee naar het werk gereden. De wielen hebben geen eivorm en in de kap zit ook geen deuk. Ik denk dat dit ook op de langere duur heel gaat blijven, maar ervaringen van mensen die (ook) hun fiets aan cosmic carbon wielen ophangen zijn welkom
For what its worth. Heb mijn fiets met dezelfde Cosmic Carbon wielen nu al een jaar met het voorwiel hangen aan een muurbeugel. Geen vervormingen oid aan de wielen zichtbaar. De muurbeugel heeft het zwaarder gehad en is onlangs met fiets en al van de muur gedonderd. Ook daarna geen vervormingen aan de wielen:D

Plaats reactie