Beklimming Mont Ventoux
-
loekie1976
- Forum-lid
Ik wil ook de dag voor de Tour de Ventoux beklimmen. Heeft iemand er ervaring mee of je de dag ervoor nog de top kunt bereiken, beetje zonde van de beklimming als je 1km voor het einde niet verder kunt.
- LongTallErne
- Forum-lid
De dag ervoor is nooit een probleem. Alleen op de dag zelf word de berg afgesloten. En als je wordt tegengehouden, stukje lopen en verderop weer opstappen 
Op mijn best in de bergen...... bergaf dan wel 
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
-
loekie1976
- Forum-lid
Dank, dan ga ik de dag voor de tour eens bekijken of de berg al een gekkenhuis is.
- LongTallErne
- Forum-lid
Ik zie je wel langskomen (als ik zelf niet op de fiets zit natuurlijk)
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- LongTallErne
- Forum-lid
Bedankt voor de tips.
De Gorge de la Nesque ga ik zeker een keer doen.
Helaas eindigt mijn Ventoux dit al in Nederland. Woensdag een paar gekneusde ribben, een kapotte hand en een beschadigd ego, opgelopen bij een val met mijn dagelijkse fiets
De Gorge de la Nesque ga ik zeker een keer doen.
Helaas eindigt mijn Ventoux dit al in Nederland. Woensdag een paar gekneusde ribben, een kapotte hand en een beschadigd ego, opgelopen bij een val met mijn dagelijkse fiets
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- Sha Kokken
- Forum-lid
Oef! Beterschap
- LongTallErne
- Forum-lid
Thanks....dan de MV maar met de auto bedwingen.
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- LongTallErne
- Forum-lid
Kan wel, maar uiteraard niet met de auto.
MERIDA RIDE 400
MERIDA RIDE 400
- mountaineer
- Forum-lid
Bij dit onderwerp zijn al enkele verblijfplaatsen genoemd en voor degenen die wellicht nog een adres zoeken.
Ik verbleef verleden week in Chambre d'hotes Au Brabo in Mormoiron (www.aubrabo.fr)
Dit wordt gerund door Dominique (Belgische) en René (Nederlander).
Wat mij betreft een heerlijk verblijf dicht bij o.a. de MV en Gorges de la Nesque.
Volledig ingericht op fietsers met een afgesloten fietsenstalling inclusief gevulde koelkast en aangrenzende heerlijke tuin.
Bovendien kan Dominique heerlijk koken.
Ik verbleef verleden week in Chambre d'hotes Au Brabo in Mormoiron (www.aubrabo.fr)
Dit wordt gerund door Dominique (Belgische) en René (Nederlander).
Wat mij betreft een heerlijk verblijf dicht bij o.a. de MV en Gorges de la Nesque.
Volledig ingericht op fietsers met een afgesloten fietsenstalling inclusief gevulde koelkast en aangrenzende heerlijke tuin.
Bovendien kan Dominique heerlijk koken.
mountaineer
- Wolfhound32
- Forum-lid
Met een 34x28 de Mont Ventoux op, doen dat er hier wel meer, of is dit erg optimistisch?
Ja als je maar op tijd vertrek, want er gaan die dag nog zo'n 500.000 mensen de berg op.tommeke14 schreef:Kun je op de dag zelf wel de berg op? Wil eigenlijk ergens in het bos gaan staan. Op Alpe d'Huez was het drie jaar terug geen probleem.
prj