Wat is fout, wat kan echt niet?
Ik kan gewoon serieus niks bedenken. Dat is wel erg fout ...
Aan de andere kant zou het ook hypocriet zijn als ik een hele lijst had aangezien ik op de (inmiddels toonaangevende) lijst van Jaapio minimaal aan zeven kom en nog twijfel over twee anderen.
Aan de andere kant zou het ook hypocriet zijn als ik een hele lijst had aangezien ik op de (inmiddels toonaangevende) lijst van Jaapio minimaal aan zeven kom en nog twijfel over twee anderen.
Op de Redoute reed ik langs een kerel die met zijn carbonracer inclusief Zipp-wielen naar boven liep....en vervolgens in de afdaling naar Luik me keihard met z'n vrinden voorbij fietsen.
Leuk topic dit!
Leuk topic dit!
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Haha, ik snap ineens waarom wielrenners altijd zo smerig naar me kijken:
Ik ben fout!
Ik ben fout!
[quote="BLU V107"]Op de Redoute reed ik langs een kerel die met zijn carbonracer inclusief Zipp-wielen naar boven liep....en vervolgens in de afdaling naar Luik me keihard met z'n vrinden voorbij fietsen. [/quote]
Gelijk na mijn bericht bedacht ik dat er wellicht toch een ding was dat ik kon noemen. Namelijk mensen die (bijna alle) heuvels in een toertocht omhoog lopen en vervolgens als een baksteen naar beneden gaan.
Zelf heb ik zo'n beetje het omgekeerde (ik ga bijna net zo hard omhoog als omlaag en niet omdat ik zo goed kan klimmen) dus mijn irritatie komt wellicht ook een beetje voort uit jaloezie.
Gelijk na mijn bericht bedacht ik dat er wellicht toch een ding was dat ik kon noemen. Namelijk mensen die (bijna alle) heuvels in een toertocht omhoog lopen en vervolgens als een baksteen naar beneden gaan.
Zelf heb ik zo'n beetje het omgekeerde (ik ga bijna net zo hard omhoog als omlaag en niet omdat ik zo goed kan klimmen) dus mijn irritatie komt wellicht ook een beetje voort uit jaloezie.
[quote="jaapieo"]-Tabak op de poten!
-zwarte/wollen sokken!
-wit stuurlint en zwart zadel of een zwart zadel en wit lint!
-shimano ketting icm. campa "dat is zo goed verkrijgbaar"
-shimano!
-bandana's!
-zadeltasjes!
-framepomp!
-Een massieve (rabobank/agu) piepschuimhelm!
-fietsbel!
-draadbanden!
-wielertouristen in profkleding!
-zondagsfietsers die compleet in tenu en racefiets met hun vrouw gaan fietsen die.... juist, op 10 meter achterstand met kind en al op de stadsfiets volgen!
-je benen stil houden in een bocht waar je met 25/30 door fietst en makkelijk met 45km/h nog door kan trappen...!
-vieze sokken!
-nep oakley's!
-campa sokken en met shimano rijden.
-cervelo sokken/handschoentjes en geen cervelo hebben
-boterhammen met pindakaas!
-fluor gele veiligheidsjackjes!
-wapperende niet strak zittende regenjasjes!
-nog geen 20 fietsen want de natuur is zo mooi touristen!
-zandpaden!
-livestrong bandjes!
-mooie vintage mapei koerstrui op een carbon racer
[/quote]
En Shimano sokken bij een Campa groep?
-zwarte/wollen sokken!
-wit stuurlint en zwart zadel of een zwart zadel en wit lint!
-shimano ketting icm. campa "dat is zo goed verkrijgbaar"
-shimano!
-bandana's!
-zadeltasjes!
-framepomp!
-Een massieve (rabobank/agu) piepschuimhelm!
-fietsbel!
-draadbanden!
-wielertouristen in profkleding!
-zondagsfietsers die compleet in tenu en racefiets met hun vrouw gaan fietsen die.... juist, op 10 meter achterstand met kind en al op de stadsfiets volgen!
-je benen stil houden in een bocht waar je met 25/30 door fietst en makkelijk met 45km/h nog door kan trappen...!
-vieze sokken!
-nep oakley's!
-campa sokken en met shimano rijden.
-cervelo sokken/handschoentjes en geen cervelo hebben
-boterhammen met pindakaas!
-fluor gele veiligheidsjackjes!
-wapperende niet strak zittende regenjasjes!
-nog geen 20 fietsen want de natuur is zo mooi touristen!
-zandpaden!
-livestrong bandjes!
-mooie vintage mapei koerstrui op een carbon racer

[/quote]
En Shimano sokken bij een Campa groep?
Twitter: @rbruijns
Je benen scheren omdat je af en toe eens een ritje maakt op een racefiets.