Garmin Edge 800
[quote="Madhill"]Je kan hem straks krijgen met CN2010 op een SD kaartje maar dan kan je dus op je pc geen routes maken. Dat lukt alleen met een dure dvd van CN2010. Ik heb nu de 705 met CN en moet voor de 800 dus weer een dvd van CN kopen omdat deze maar op 1 apparaat werkt. Geldklopperij dus.[/quote]
Volgens mij kan je als je nu al CN gebruikt wel gewoon een route/track maken en deze naar je nieuwe 800 sturen, uiteraard zonder kaart materiaal mee te sturen! Maar dat hoeft ook niet want die heb je dan op het sd kaartje in het apparaat zelf staan!
Volgens mij kan je als je nu al CN gebruikt wel gewoon een route/track maken en deze naar je nieuwe 800 sturen, uiteraard zonder kaart materiaal mee te sturen! Maar dat hoeft ook niet want die heb je dan op het sd kaartje in het apparaat zelf staan!
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
[quote="Daniel1975"]Piratebay of andere downloadsides zijn ze ook te vinden.
Ik ga het hier niet propageren, maar Garmin maakt het wel erg bont.[/quote]
TIP: Google eens op garminunlocker.exe. Daarmee kun je ook je legaal aangekochte kaarten 'unlocken' voor alle apparaten in 1 keer. Vind Garmin vast ook niet leuk, maar misschien een goede optie voor mensen met gewetensbezwaren tegen gratis downloaden.
Wat cliors zegt is waar natuurlijk, maar dan moet je dus wel nog steeds je kaart op SD kopen
Ik ga het hier niet propageren, maar Garmin maakt het wel erg bont.[/quote]
TIP: Google eens op garminunlocker.exe. Daarmee kun je ook je legaal aangekochte kaarten 'unlocken' voor alle apparaten in 1 keer. Vind Garmin vast ook niet leuk, maar misschien een goede optie voor mensen met gewetensbezwaren tegen gratis downloaden.
Wat cliors zegt is waar natuurlijk, maar dan moet je dus wel nog steeds je kaart op SD kopen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
[quote="Daniel1975"]@ponsteen: CM heeft een waardeloze grafische interface. En het zou Garmin sieren dat je een kaart maar 1x hoeft aan te schaffen en niet elke keer opnieuw als je een nieuw toestel koopt.[/quote]
De interface kan beter, ben ik met je eens, en de 1 kaart 1 toestel gedachte vind ik ook vrij vervelend. Garmin is qua software uberhaupt niet sterk. Het kaartmateriaal zelf vind ik heel behoorlijk, in de praktijk werkt het ook goed (goed routeerbaar, weinig fouten). Ik snap ook eerlijk gezegd niet dat merken als Garmin en vooral Tacx het niet voor mekaar krijgen software te maken die altijd goed werkt.
De interface kan beter, ben ik met je eens, en de 1 kaart 1 toestel gedachte vind ik ook vrij vervelend. Garmin is qua software uberhaupt niet sterk. Het kaartmateriaal zelf vind ik heel behoorlijk, in de praktijk werkt het ook goed (goed routeerbaar, weinig fouten). Ik snap ook eerlijk gezegd niet dat merken als Garmin en vooral Tacx het niet voor mekaar krijgen software te maken die altijd goed werkt.
[/quote]
Wat cliors zegt is waar natuurlijk, maar dan moet je dus wel nog steeds je kaart op SD kopen[/quote]
Goede tip
Over die SD kaart, voor 45 euro meer (bij futurumshop dan) krijg je de SD kaart met europa erop, dat valt toch wel mee? (voor een beetje lege micro sd betaal je ook al 20 euries)
Ik vraag me eigenlijk af of je die micros sd dan ook niet in meerdere apparaten kan gebruiken?
Wat cliors zegt is waar natuurlijk, maar dan moet je dus wel nog steeds je kaart op SD kopen[/quote]
Goede tip
Over die SD kaart, voor 45 euro meer (bij futurumshop dan) krijg je de SD kaart met europa erop, dat valt toch wel mee? (voor een beetje lege micro sd betaal je ook al 20 euries)
Ik vraag me eigenlijk af of je die micros sd dan ook niet in meerdere apparaten kan gebruiken?
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
colnagofreak
- Forum-lid HC
Zeker nog nooit van nieuwsgroepen gehoord?? Alles gratis. 
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ja de prijs voor CN op een kaartje valt nogal mee vergeleken met de DVD. Als je dan nog wel het trainingscenter kan gebruiken en bv Ridewithgps voor de routes dan hoef ik de dvd niet te hebben.
Ik ben wel benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen. Nog even wachten dus.
Ik ben wel benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen. Nog even wachten dus.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!