Inschrijven Dolomieten Marathon 2013
Nee, die betaalt maar een deel hiervan en mijn dokter geeft niet zomaar een verklaring af. Heb een medische keuring ondergaan voor de Marmotte 2 jaar en ben er in principe alleen maar fitter op geworden
. Vorig jaar voor de Trois Ballons heb ik zelf het formulier ingevuld en er een mooie stempel opgezet. Dit ging prima er werd verder niet naar gekeken. Dat was ik dus eigenlijk voor de DM van dit jaar ook van plan .. of is mijn medische verklaring uit 2011 geldig ? Meestal mag deze maar een half jaar oud zijn . Dit kan ik echter niet terugvinden , maar zal wel ..
http://www.maratona.it/public/sitemin/T ... cate_1.pdfrooi1977 schreef:Nee, die betaalt maar een deel hiervan en mijn dokter geeft niet zomaar een verklaring af. Heb een medische keuring ondergaan voor de Marmotte 2 jaar en ben er in principe alleen maar fitter op geworden. Vorig jaar voor de Trois Ballons heb ik zelf het formulier ingevuld en er een mooie stempel opgezet. Dit ging prima er werd verder niet naar gekeken. Dat was ik dus eigenlijk voor de DM van dit jaar ook van plan .. of is mijn medische verklaring uit 2011 geldig ? Meestal mag deze maar een half jaar oud zijn . Dit kan ik echter niet terugvinden , maar zal wel ..
Het staat er niet letterlijk maar ik vermoed dat het 1 van 2013 moet zijn net zoals de eventuele licentie van 2013. In alle andere gevallen waar ik iets moest overleggen in Italie of Frankrijk mocht het niet ouder zijn dan 6 maanden.
Ik heb vorige week mijn Maratona boeking voor 2 personen bij Enroute geannuleerd, ze moeten daar dus weer 2 tickets vrij hebben. Mocht iemand nog interesse hebben in de tickets dan maar gauw met Enroute contact opnemen zou ik zeggen..!
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets