Herkenbaar. Denk dat het te maken heeft met de totale afstand, iedereen heeft toch wel schrik voor die 205 en met name voor die 5sibon schreef:
Mijn grootste verbaaspunt was de samenwerking in groepen. Heb ik bij andere cyclo’s niet eerder meegemaakt in deze mate. Wat wordt er langzaam gereden in de stukken tussen de bergen. En vrijwel niemand wil kopwerk doen/ meedraaien. Ik heb echt tientallen kilometers samen met een fanatieke Belg op kop moeten rijden.
Trois Ballons 2012
Is dat een serieuze vraag of ben je echt zo lui?bull schreef:Mooie verhalen mannen! Volgend jaar wil ik hem ook weer rijden na hem vorig jaar te hebben gereden........Weet iemand wie hem gewonnen heeft? Weer Michel Snel of toch Bart Bury?
Prachtig parcours natuurlijk. Goede wegen, alleen afdaling Servance wat hobbelig. Zelf lekker gefietst. Misschien iets te rustig vertrokken, Maar kon ook de Belles Filles daardoor nog lekker op fietsen. En met 6 .58 toch mooi 18 min sneller dan 2 jaar geleden. Organisatie zoals je van Sportcommunication verwacht: Zakelijk maar OK.
Volgens mij bedoel je 7.58...Frank TS schreef:Prachtig parcours natuurlijk. Goede wegen, alleen afdaling Servance wat hobbelig. Zelf lekker gefietst. Misschien iets te rustig vertrokken, Maar kon ook de Belles Filles daardoor nog lekker op fietsen. En met 6 .58 toch mooi 18 min sneller dan 2 jaar geleden. Organisatie zoals je van Sportcommunication verwacht: Zakelijk maar OK.
Greetz
Sorry, wilde het niet mooier maken dan het was. Ben ik toch ergens een uurtje kwijt geraakt onderweg... 7.58 natuurlijkdogestyle schreef:Volgens mij bedoel je 7.58...Frank TS schreef:Prachtig parcours natuurlijk. Goede wegen, alleen afdaling Servance wat hobbelig. Zelf lekker gefietst. Misschien iets te rustig vertrokken, Maar kon ook de Belles Filles daardoor nog lekker op fietsen. En met 6 .58 toch mooi 18 min sneller dan 2 jaar geleden. Organisatie zoals je van Sportcommunication verwacht: Zakelijk maar OK.
Greetz