... ik bedoel maar..
De bandenkeus is dus een kwestie van smaak en wat je gewoon het fijnst vindt rijden...
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!

Hier kan ik mij helemaal in vinden! Ben een paar jaar geleden voorzichtig gaan fietsen. Na verloop van tijd steeds meer gefascineerd geraakt door het fietsen en zeker ook het materiaal. Ik volg dan ook met veel interesse dit topic. Vind het bijzonder en inspirerend. Vind het een fraai project en volg het graag. Keep us posted!robbebopper schreef:Volgens mij hoef je jezelf hier zeker niet te verontschuldigen hoor!
Ik vind het een schitterend project. De fiets als vertoon van vakmanschap zeg maar. En dat er nadelen aan het gebruik van hout zitten, daaraan twijfelt niemand.
Vooral zo door gaan, en natuurlijk foto's blijven posten!
+1!PS: Andere manieren om geld op te maken: SRAM remhendeltjes voor op de TT-bike van 200 euro. Powercords van 50 euro om je fiets tien gram lichter te maken. Een setje Zipps kopen, en na een jaar verkopen omdat ze toch niet zo mooi zijn als dat setje Lightweights (en omdat die beter "bollen"natuurlijk). In februari een week op trainingsstage op Mallorca (geen vakantie!) gaan, en dan na thuiskomst in het natte en koude Nederland verkouden worden. Gel eten i.p.v. peperkoek. Een discwheel in je fiets steken, om een bepaald rondje in de Flevopolder 15 seconden sneller te kunnen rijden(). Een titanium frame kopen omdat dat materiaal "tijdloos" is, en een leven meekan, en het dan twee jaar later verkopen omdat je toe bent aan iets nieuws.