Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

reclame op je shirt of niet?

.marcel.
Forum-lid
Berichten: 209
Lid geworden op: 18 aug 2005 23:01

.marcel. 10 okt 2005 11:20

Quoten: Origineel geplaatst door mars_vos op 29 Juni 2005


vandaag nog een nieuw shirt gekregen.me vader kocht een boormachientje vna skil en daar zat een bon bij die je kon opsturen en dan kreeg je een shit van de skil-moser ploeg.is best een mooi shirtje staat alleen gruwlijk veel reclame op
 

haha. zie net dat ik hiermee het artikel heb gehaald.en zelfs een eigen ´kopje´ heb.
hit the road jack

vanerven
Forum-lid
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 okt 2005 18:51

vanerven 14 okt 2005 18:57

Gedateerde prof-truien kunnen juist heel blits zijn, kijk maar eens rond op het net (bijv. het jaren '70 "Brooklyn" shirt van Roger de Vlaeminck, producent Giordana, geloof ik).

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 22 okt 2005 00:39

Ik zag vandaag op Bikenmotion een shirtje hangen met een logo+foto van Jumbo shiping.....in mijn herinnering was er iemand hier op het forum die bij Jumbo werkt? Het was niet Marconi dacht ik.......?!......kan zijn dat het diegene is die nu weer voor een aantal maanden op zee zit.....zijn naam schiet me alleen niet te binnen.
Leuk als je werkgever sportkleding voor je regelt......
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 06 nov 2005 21:32

Niemand weet meer hoe hij heet? (post hierboven)
Ik zie ook dat Marlboro Classics Team CSC sponsort! Beetje een vreemde sponsor voor een wielerploeg, ook al gaat het dan om een kledingmerk (d8 ik)....het heeft wel verband met Marlboro van de sigaretten voor zover ik weet.
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

Plaats reactie