Scheer jij je benen omdat je fietst?
-
conomorales
- Forum-lid
Dus die schuim werkt wel goed op de pootjes glad te krijgen?
Klimmen is (een) kunst!
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 27 Maart 2006
Sorry Trudie, maar ik moet deze "heren" even wat vertellen. Hou op! Jullie lijken wel een stelletje wijven! Lekker beppen over welk middeltje jij voor je kuiten gebruikt en oh lekker meid, ik heb dat voor m'n dijen en dat heerlijke maskertje... Kappen nou joh, het is hier geen balletforum
Ach, we zitten toch in "het fietscafe" ?
Sorry Trudie, maar ik moet deze "heren" even wat vertellen. Hou op! Jullie lijken wel een stelletje wijven! Lekker beppen over welk middeltje jij voor je kuiten gebruikt en oh lekker meid, ik heb dat voor m'n dijen en dat heerlijke maskertje... Kappen nou joh, het is hier geen balletforum
Ach, we zitten toch in "het fietscafe" ?
-
conomorales
- Forum-lid
Cool! Dat ga ik dan ook eens proberen.
Klimmen is (een) kunst!
-
pinarellofan
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 01 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Coño Morales op 31 Maart 2006Cool! Dat ga ik dan ook eens proberen. He! Cono Morales, toevallig geen neef van Speedy G......... In iedergeval is het een snelle naam die je handteerd, klinkt in ieder geval lekker in het gehoor. Ach als je maar rap bent op de fiets, je heb je naam in ieder geval wel mee!
Maar betekend coño niet k*t?
Quoten: Origineel geplaatst door Coño Morales op 31 Maart 2006Cool! Dat ga ik dan ook eens proberen. He! Cono Morales, toevallig geen neef van Speedy G......... In iedergeval is het een snelle naam die je handteerd, klinkt in ieder geval lekker in het gehoor. Ach als je maar rap bent op de fiets, je heb je naam in ieder geval wel mee!
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 01 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Coño Morales op 31 Maart 2006
He! Cono Morales, toevallig geen neef van Speedy G......... In iedergeval is het een snelle naam die je handteerd, klinkt in ieder geval lekker in het gehoor. Ach als je maar rap bent op de fiets, je heb je naam in ieder geval wel mee!
Nee PinaFan, dat is coña
He! Cono Morales, toevallig geen neef van Speedy G......... In iedergeval is het een snelle naam die je handteerd, klinkt in ieder geval lekker in het gehoor. Ach als je maar rap bent op de fiets, je heb je naam in ieder geval wel mee!
Nee PinaFan, dat is coña
-
pinarellofan
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door marcello op 01 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 01 April 2006Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 01 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Coño Morales op 31 Maart 2006Cool! Dat ga ik dan ook eens proberen.
Nee PinaFan, dat is coña
Volgens interglot.com is het wel coño.
Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 01 April 2006Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 01 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Coño Morales op 31 Maart 2006Cool! Dat ga ik dan ook eens proberen.
Nee PinaFan, dat is coña
Volgens interglot.com is het wel coño.
Da's volgens mij sheldon brown, die heeft een goeie pagina over fietstechniek hoor:
www.sheldonbrown.com
on topic: ik scheer mn benen nooit, want er groeit uberhaupt niks op.. lekkel makkelijk
-
conomorales
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 01 April 2006
Dat rappe op de fiets hoop ik ooit nog echt te worden, ik ben in ieder geval flink aan t oefenen!Ik zal eens navragen of Speedy G geen achterneef is, want volgens mij heb ik wel talent!
Dat rappe op de fiets hoop ik ooit nog echt te worden, ik ben in ieder geval flink aan t oefenen!Ik zal eens navragen of Speedy G geen achterneef is, want volgens mij heb ik wel talent!
Klimmen is (een) kunst!
-
pinarellofan
- Forum-lid
Vanavond benenscheerapparaten getest bij radar. Om 20.30 uur.