Heb in Benidorm elke dag met een spanjaard gereden,man was ondertussen al 70j.!Maar kon nog altijd rijden!
Was 2xSpaans kampioen geweest en had de RVH Baskenland gewonnen.
spot de prof!!!!!!!!
Quoten: Origineel geplaatst door bikeboss op 26 April 2007
Hoe noemde die Spanjaard van 70? Tegen welk gemiddelde reden jullie daar en over welke afstand?
Weet z'n naam niet meer precies,maar zal het nog eens vragen aan men ploegmaat.
Dit was gewoon 70-80km.tegen 25-30rustig tempo en bergop ieders voor zich en boven wachten.(Gingen echt wel om te trainen)maar wil maar zeggen als ik even demareerde om te spelen ofzo,probeerde hij in m'n wiel te volgen en zag je die mens echt opfleuren!Kuiten dat die had....!!!
Weet z'n naam nog wel eens te zeggen.
Hoe noemde die Spanjaard van 70? Tegen welk gemiddelde reden jullie daar en over welke afstand?
Weet z'n naam niet meer precies,maar zal het nog eens vragen aan men ploegmaat.
Dit was gewoon 70-80km.tegen 25-30rustig tempo en bergop ieders voor zich en boven wachten.(Gingen echt wel om te trainen)maar wil maar zeggen als ik even demareerde om te spelen ofzo,probeerde hij in m'n wiel te volgen en zag je die mens echt opfleuren!Kuiten dat die had....!!!
Weet z'n naam nog wel eens te zeggen.
il magnifico
ja prachtig he zo een oude renner nog te zien gaan. Ik had ook eens een zeer fanatieke oudere wielrenner een 65 plusser ( mischien vroeger amateur geweest, weet het niet ) die had ook nog benen waar je jaloers op kon worden. Ben ik een stuk samen gereden. En die hield makkelijk de 30 per uur vol. Ik dus na een tijdje niet meer
Een goede vriend van mijn vader is Fedor den Hertog. Hij is ook de 60 al ruim gepasseerd en fiets nog steeds enorm hard. Fiets af en toe met hem en mijn vader een stuk. Ook al zijn ze dan op leeftijd, talent blijft blijft er dus wel in zitten.
Anima Sana In Corpore Sano
Quoten: Origineel geplaatst door Marino op 27 April 2007
Een goede vriend van mijn vader is Fedor den Hertog. Hij fietst ook nog erg hard, ook al is hij de 60 ook al ruim gepasseerd. Ga af en toe een stuk met hem en mijn vader fietsen. Zo zie je dus dat echt talent wel behouden blijft, ook al worden ze ouder!
Bij Fedor heb ik mijn eerste fiets gekocht, weet je misschien als hij terug met een winkel ofzo begonnen is?
Een goede vriend van mijn vader is Fedor den Hertog. Hij fietst ook nog erg hard, ook al is hij de 60 ook al ruim gepasseerd. Ga af en toe een stuk met hem en mijn vader fietsen. Zo zie je dus dat echt talent wel behouden blijft, ook al worden ze ouder!
Bij Fedor heb ik mijn eerste fiets gekocht, weet je misschien als hij terug met een winkel ofzo begonnen is?
Zijn fietsenwinkel is België is volledig afgebrand jaren geleden. Hij is daarna, en na scheiding met zijn vrouw, niet opnieuw begonnnen. Hij is daarna bij Tacx gaan werken. Ik vind het wel jammer dat ik als klein ventje die winkel nooit heb gezien! Mijn vader ging er vaak heen. Ook zijn Olympische gouden en bronzen medaille zijn afgefikt! Zonde!
Anima Sana In Corpore Sano
Geen wielerprof gespot maar wel twee schaatsprofs. Wouter en Remco olde Heuvel fietsten gisteravond mee tijdens de training van onze wielerclub. Fietsten wel in een andere groep dan ik zelf. Hun snelheid (en die van de rest van die groep) ligt me toch iets te hoog .
Vorig jaar tijdens een training wel met Remco gefietst. In deze periode (voor hen aanloop naar het nieuwe schaatsseizoen) trainen ze wel vaker mee met onze club. Ze zijn lid van de schaatsclub Losser en deze trainen gezamenlijk met de Losserse Wielerclub.
Vorig jaar tijdens een training wel met Remco gefietst. In deze periode (voor hen aanloop naar het nieuwe schaatsseizoen) trainen ze wel vaker mee met onze club. Ze zijn lid van de schaatsclub Losser en deze trainen gezamenlijk met de Losserse Wielerclub.