Joop Zoetemelk Classic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nee, ik heb een CR1 limited. Had zwarte Gaul!-outfit aan.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
[quote="WouterF"][quote="Daniel1975"]Nee, ik heb een CR1 limited. Had zwarte Gaul!-outfit aan.[/quote]
En dat noemt 'ie dan z'n winter/slechtweer fiets...
[/quote]
Met die opmerking is ie niet ongestraft weggekomen, dont worry
En dat noemt 'ie dan z'n winter/slechtweer fiets...
Met die opmerking is ie niet ongestraft weggekomen, dont worry
~live fast, die young ~
-
paulvandeven
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"]Nee, ik heb een CR1 limited. Had zwarte Gaul!-outfit aan.[/quote]
Grappig. Heb een uurtje of 4 naar je achterwiel zitten kijken maar zou niet weten hoe je fiets eruit ziet:rolleye:
Grappig. Heb een uurtje of 4 naar je achterwiel zitten kijken maar zou niet weten hoe je fiets eruit ziet:rolleye:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig, wereldje is weer eens klein. De dame in het groepje in Gaul! outfit was trouwens Girlinred (kleurenidentiteitscrisis).
Met welke fiets/outfit reed jij dan?
Met welke fiets/outfit reed jij dan?
-
speedygonzalez
- Forum-lid
ikzelf de 75 km. gefietst. Was goed te doen, gem. snelheid rond de 30 km. per uur. Een pluim voor de organisatie was goed georganiseerd. Echter ook een keer verkeerd gereden door slechte bewegwijzering. Voor de volgende keer een wijze les....
-
paulvandeven
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"]Grappig, wereldje is weer eens klein. De dame in het groepje in Gaul! outfit was trouwens Girlinred (kleurenidentiteitscrisis).
Met welke fiets/outfit reed jij dan?[/quote]
Ik ben de rijder rechts. Die kleine met witte helm. Was trouwens een lekker groepje om mee te rijden vond ik.
Met welke fiets/outfit reed jij dan?[/quote]
Ik ben de rijder rechts. Die kleine met witte helm. Was trouwens een lekker groepje om mee te rijden vond ik.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep, was zeker lekker groepje. Alleen jammer dat er slecht werd gedraaid en het kopwerk op de schouders van 4-5 man en 1 dame terecht kwam.
-
paulvandeven
- Forum-lid
Je hebt gelijk maar het kwam natuurlijk wel doordat sommigen ook niet konden. Zelf heb ik af en toe een kopbeurtje gedaan maar niet overdreven. Evengoed werd ik er op ongeveer 70km afgereden omdat ik me keer op keer in de wind liet zetten precies achter de waaier. Gelukkig reden 3 maten me terug. Ik heb weer bijgeleerd dus...
Overigens Girlinred fietste indrukwekkend!Enorm hoog beentempo en voor niemand onderdoen, absoluut stoer.
Overigens Girlinred fietste indrukwekkend!Enorm hoog beentempo en voor niemand onderdoen, absoluut stoer.
-
bottecchia
- Forum-lid
Dat krijg je toch al snel met een toertocht. Er zijn er genoeg die al blij zijn dat ze lekker in een groepje kunnen zitten en niet iedereen heeft het doel om de tocht zo snel mogelijk te rijden. Ik vind in principe ook niet dat je iemand er op aan moet kijken bij zo'n rit. Er is geen klassement of zo iets dus wat maakt het uit.
Zelf was ik van plan om lekker hard door te rijden met een leuke groep maar ik reed al snel lek. Toen waren de snelle groepjes wel weg. Zeker omdat een bandje wisselen bij mij wel even duurt....
Toen ben ik maar een beetje van groepje naar groepje naar voren gaan rijden. Veel alleen en af en toe wel een aantal mensen in het wiel. Die namen niet of nauwelijks over en 'profiteerden' dan even. Vind ik prima hoor.
Ik begrijp je punt wel hoor. Het is prettig als je met een grote groep lekker kan doordraaien. Maar als het er niet in zit is het ook goed.
Zelf was ik van plan om lekker hard door te rijden met een leuke groep maar ik reed al snel lek. Toen waren de snelle groepjes wel weg. Zeker omdat een bandje wisselen bij mij wel even duurt....
Toen ben ik maar een beetje van groepje naar groepje naar voren gaan rijden. Veel alleen en af en toe wel een aantal mensen in het wiel. Die namen niet of nauwelijks over en 'profiteerden' dan even. Vind ik prima hoor.
Ik begrijp je punt wel hoor. Het is prettig als je met een grote groep lekker kan doordraaien. Maar als het er niet in zit is het ook goed.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat waaierstuk na 70km ging even lekker ja 
Ben toen ook maar even overgestoken van het 10e wiel oid naar het 4-5e wiel, op de kant zitten beviel mij niet echt. Groep viel toen aardig in stukken daar.
@bott: ben het wel eens met je betoog, maar een van de meerijders presteerde het om te gaan mekkeren dat er niet door werd gereden toen we in een dorpje even recht overeind gingen zitten om wat te eten na ca 100km. Dan ben je bij mij wel aan het verkeerde adres.
Als iemand niet meer kan ben ik de laatste die hem-haar tegen zal houden om mee te rijden uit de wind.
Ben toen ook maar even overgestoken van het 10e wiel oid naar het 4-5e wiel, op de kant zitten beviel mij niet echt. Groep viel toen aardig in stukken daar.
@bott: ben het wel eens met je betoog, maar een van de meerijders presteerde het om te gaan mekkeren dat er niet door werd gereden toen we in een dorpje even recht overeind gingen zitten om wat te eten na ca 100km. Dan ben je bij mij wel aan het verkeerde adres.
Als iemand niet meer kan ben ik de laatste die hem-haar tegen zal houden om mee te rijden uit de wind.
-
bottecchia
- Forum-lid
[quote="Daniel1975"]@bott: ben het wel eens met je betoog, maar een van de meerijders presteerde het om te gaan mekkeren dat er niet door werd gereden toen we in een dorpje even recht overeind gingen zitten om wat te eten na ca 100km. Dan ben je bij mij wel aan het verkeerde adres. [/quote]
Ja, zo werkt het inderdaad niet. Ik kan me voorstellen dat je er dan even klaar mee bent
Ja, zo werkt het inderdaad niet. Ik kan me voorstellen dat je er dan even klaar mee bent