Ervaringen met Zoran van Bikexperto
Onlangs wielen bij Zoran besteld: zilveren Mavic Open Pro velgen met zelf aangeleverde DA 7700 naven.
Wel naven zelf even gesteld, maar dat moet volgens mij altijd met naven met traditionele cups & conussen.
Wielen bevallen heel goed, zijn strak en lopen lekker!
Wel naven zelf even gesteld, maar dat moet volgens mij altijd met naven met traditionele cups & conussen.
Wielen bevallen heel goed, zijn strak en lopen lekker!
vorige week mijn nobium XR300 rear + XR270 met KT naven ontvangen.
Gisteravond voor het eerst getest......en super bevonden! Wielen zijn super strak en zien er ook nog eens heel apart uit. Zoran is met zekerheid een vakman.
Gisteravond voor het eerst getest......en super bevonden! Wielen zijn super strak en zien er ook nog eens heel apart uit. Zoran is met zekerheid een vakman.
ride 4 fun
-
wilcoelskamp
- Forum-lid
Vraagje; Deze KT naven , in welke kwaliteits gatagorie kan je deze indelen. Moet ik ze vergeleken met Ultegra naven of zelf Dura Ace. Of 240s naven?
Ik lees er veel over, maar wil zelf ook handgespaakte wielen samenstellen maar zit nog met aantal vragen.
Ik lees er veel over, maar wil zelf ook handgespaakte wielen samenstellen maar zit nog met aantal vragen.
Cannondale Six (costum rebuild) SRAM RED + Kuiper FCC50 & SRAM S27AL
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
Cannondale Flash 29'er SRAM X.9/ X.0
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hooguit Ultegra, zullen een stuk lichter zijn dan Ultegra, maar ook minder duurzaam.
Een Dura Ace naaf heeft bijv een titanium body, dat scheelt veel gewicht tov de stalen bij Ultegra en is een stuk duurzamer dan het aluminium van KT (dat gaat invreten).
Een Dura Ace naaf heeft bijv een titanium body, dat scheelt veel gewicht tov de stalen bij Ultegra en is een stuk duurzamer dan het aluminium van KT (dat gaat invreten).
ja,. je zult er geen veldritten mee moeten rijden. Vandaag nog een km of 70 gereden. Naven draaien feilloos. Ze zitten ook in de FFWD wielen (eigen naaf) en daar hoor je ook niet veel slechte dingen over. Ik vind de look persoonlijk zeer goed van deze naaf.
ride 4 fun
SuperGrover1 schreef:Stephan68 schreef:Ga morgen mijn door Zoran gespaakte Rigida DP18's aan een eerste testrit onderwerpen.
laat ff een fotootje zien van je wielen Stephan....
Fotootje komt eraan, moet ze eerst even wassen na het ritje van vandaag, ha
Wielen rijden best lekker. Merkte verschil met mijn Easton EA50's op een paar hobbelige weggetjes. Stuiterde een stukje minder.
Verder geeft de Royce achternaaf een licht rateltje. Vind ik ook wel wat hebben.
Ga mijn "oude" velgen ook door Zoran opnieuw laten spaken. De Rigida's werden in twee mooie dozen afgeleverd die ik mooi weer voor de retourzending kan gebruiken. Dan heb ik weer twee spik en span wielsetjes!
wiener schreef:ja,. je zult er geen veldritten mee moeten rijden. Vandaag nog een km of 70 gereden. Naven draaien feilloos. Ze zitten ook in de FFWD wielen (eigen naaf) en daar hoor je ook veel slechte dingen over. Ik vind de look persoonlijk zeer goed van deze naaf.
De kt's zitten ook in assaults en daar klaagt niemand over. Geen problemen met setje van 2010 en voorlopg ook niet met eentje van 2011!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Fraai setje wielen zo Stephan.
alleen zitten de stickers er een beetje raar op maar dat kan jij ook niet helpen.
rijden ze lekker verder?
en zaten die snelspanners er bij?
veel plezier ermee in ieder geval...
alleen zitten de stickers er een beetje raar op maar dat kan jij ook niet helpen.
rijden ze lekker verder?
en zaten die snelspanners er bij?
veel plezier ermee in ieder geval...
- Supergrover
- Forum-lid HC
wat heb jij voor set H&H?
foto?
foto?