Ook ik heb het weer naar mijn zin gehad, lekker ouwehoeren met een waterig zonnetje en een paar fietsidioten...wat wil je nog meer op een zondag?
Tot op de baan!
Forumrit seizoenafsluiting Rotterdam - 19 oktober
[quote="GastheerG"]Zo even lekker in bad met een espresso, amaretto, hazelnoot chocola en een stapel beter fiets lees werk. Lekker dagje zo!
[/quote]
het nagenieten is net zo belangrijk.
Het mooie is dat ik helemaal niet doorgehad heb dat je al fietsend ook nog foto's had gemaakt....
Oh en zeker als er weer zo'n rondje georganiseerd wordt ga ik zeker mijn best doen om erbij te zijn!
[/quote] het nagenieten is net zo belangrijk.
Het mooie is dat ik helemaal niet doorgehad heb dat je al fietsend ook nog foto's had gemaakt....
Oh en zeker als er weer zo'n rondje georganiseerd wordt ga ik zeker mijn best doen om erbij te zijn!
Da's een haan, geen kip. :p
[quote="Arendsoog"]Dag allemaal,
FF en berichtje van de nieuweling vandaag.
Het was een hele leuke verassing dat ik vandaag naar Rotterdam ging om te fietsen. (dank je wel Klaus).
Ik heb me uitstekend vermaakt vandaag. Heb het wel twee keer erg zwaar gehad maar ben zeer goed geholpen door mijn mede fietsers. Bedankt daarvoor.
Ook wil ik inderdaad een ieder bedanken voor de tips die ik heb gekregen, die kan ik mooi mee meenemen voor de volgende ritten.
De tocht was verder uitstekend georganiseerd en we hebben ons perfect vermaakt in de groep. (buiten mijn verzuring dan...hihihi)
[/quote]
De verzuring gaf toch juist wat extra door samen toch de koffie te halen
FF en berichtje van de nieuweling vandaag.
Het was een hele leuke verassing dat ik vandaag naar Rotterdam ging om te fietsen. (dank je wel Klaus).
Ik heb me uitstekend vermaakt vandaag. Heb het wel twee keer erg zwaar gehad maar ben zeer goed geholpen door mijn mede fietsers. Bedankt daarvoor.
Ook wil ik inderdaad een ieder bedanken voor de tips die ik heb gekregen, die kan ik mooi mee meenemen voor de volgende ritten.
De tocht was verder uitstekend georganiseerd en we hebben ons perfect vermaakt in de groep. (buiten mijn verzuring dan...hihihi)
[/quote]
De verzuring gaf toch juist wat extra door samen toch de koffie te halen
[quote="Theo V"]Ik zat net op de fiets naar huis en dacht; Wat een mazzel hadden we gisteren.
Lekker zonnetje, matige wind.
Nu was het geen zon en windkracht 7 recht op mijn porum.
[/quote]
Zo Theo da's mazzel hebbe:D:D
maar je bent toch een bikkel fijne fent:):):)
gr de nepfries:D
Lekker zonnetje, matige wind.
Nu was het geen zon en windkracht 7 recht op mijn porum.
Zo Theo da's mazzel hebbe:D:D
maar je bent toch een bikkel fijne fent:):):)
gr de nepfries:D
-
bianchisl3
- Forum-lid
vanuit Vaals zie ik dat ik wat gemist heb, maar de hobbels hier maken veel goed! Al heel wat kilometertjes gemaakt, morgen weer de Voerstreek in. Koffie bij Hof de Draeck.