Toch mag je voor het inschrijfgeld wel wat verwachten. Bijvoorbeeld een pauzeplaats die niet 500 meter van de weg af is gelegen (met allerlei losse steentjes waar je overheen moet rijden) want dat kost veel te veel tijd. Ik heb zelf de 110 km gereden (de 160 kan ik niet op tijd rijden, dat is gewoon een kwestie van uitrijden voor mij). Ook over de mate van verzorging was ik niet tevreden. Natuurlijk snap ik dat je zelf je eten mee moet nemen, dat doe ik ook. Dus over die droge koekjes hoor je mij niet klagen (alleen wie denkt er nou dat dit iets is wat een fietser weg krijgt tijdens een tocht). Maar dat er verder alleen water met een smaakje te krijgen was en je de echte sportdrank zelfs moest kopen vind ik echt waardeloos. Ik ben iemand die veel zweet, zeker op een warme dag zoals donderdag, en dan zijn twee grote bidons niet genoeg. Dus verwachtte ik bij de verzorging toch wel iets betere drank dan dit. Dus voortaan maar mijn eigen poeder mee, of tabletten of zoiets.
Over de route was ik wel tevreden, goed uitgepijld ook (hoewel ik wel een keer verkeerd ben gereden). De Drolenval hoop ik nooit meer op te moeten fietsen
Van vervelende Waalse politie heb ik gelukkig geen last gehad, waarschijnlijk waren die nog niet wakker toen wij om 8 uur startten...
En een ander pluspunt waren de leuke dames bij de inschrijving en het inleveren van je chip :p, houden zo!