FotoSoep Contest (02): Red de Cerv�lo P4
Prima aktie Corniel dat je de datum verlengd hebt, want niet iedereen is zo snel met fotosoepen. Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel inzendingen zouden komen.
Wat betreft de opgave voor de volgende contest, vind ik ook dat de "winnaar" de nieuwe mag kiezen.
Wat betreft de opgave voor de volgende contest, vind ik ook dat de "winnaar" de nieuwe mag kiezen.
Dat had ik ook niet.marcello schreef:Prima aktie Corniel dat je de datum verlengd hebt, want niet iedereen is zo snel met fotosoepen. Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel inzendingen zouden komen.
Pirma staat genoteerd. Wat niet wegneemt dat je volgens mij diegene die het leukste idee heeft de opdracht laten verzinnen.Wat betreft de opgave voor de volgende contest, vind ik ook dat de "winnaar" de nieuwe mag kiezen.
@Tiest, wil niet lullig doen ondanks ik niet meedoe moet deze PhotoSoep, maar ik heb respect voor Corniel dat hij de touwtjes in handen neem, verder heb ik het geprobeerd maar heb er geen tijd op het moment voor, maar de beste scheepslui staan maar weer aan wal zo blijkt nu, zelf zou je ook wel wat meer mogen inbrengen ipv corniel af lopen te zeiken! begin het gezeik van jou beetje zat te worden!
btw, sorry voor de woordkeuze af en toe, begin al dat gezaag zat te worden hier!
btw, sorry voor de woordkeuze af en toe, begin al dat gezaag zat te worden hier!

Ik volg dit topic met enige interesse. Ik kan echter totaal niet photoshoppen, maar vind het leuk om de resultaten te zien.
Ik vind het prima dat Corniel als beheerder optreedt. Het is echter niet netjes om de regels, zonder inspraak van anderen, niet helemaal eerlijk.
Volgens mij is het leuke van een dergelijk topic, dat de winnaar een nieuw topic aanmaakt. Zo gaat het immers ook bij de raad de plaat, raad de weg en wielerquiz topics. Dat Corniel al een nieuw topic heeft aangemaakt, zonder dat de oude is afgewerkt vind ik ook niet echt kunnen.
Verder vind ik dat Tiest genoeg inbrengt. Hij heeft commentaar, dat kan. Iemand moet ook tegen kritiek kunnen. Dit gaat Corniel prima af. Dat jij nu zo onvriendelijk uithaalt naar Tiest vind ik ook niet gepast.
Succes allemaal met het photoshoppen! Ik kijk wel lekker.....
Ik vind het prima dat Corniel als beheerder optreedt. Het is echter niet netjes om de regels, zonder inspraak van anderen, niet helemaal eerlijk.
Volgens mij is het leuke van een dergelijk topic, dat de winnaar een nieuw topic aanmaakt. Zo gaat het immers ook bij de raad de plaat, raad de weg en wielerquiz topics. Dat Corniel al een nieuw topic heeft aangemaakt, zonder dat de oude is afgewerkt vind ik ook niet echt kunnen.
Verder vind ik dat Tiest genoeg inbrengt. Hij heeft commentaar, dat kan. Iemand moet ook tegen kritiek kunnen. Dit gaat Corniel prima af. Dat jij nu zo onvriendelijk uithaalt naar Tiest vind ik ook niet gepast.
Succes allemaal met het photoshoppen! Ik kijk wel lekker.....
Democratie is de dictatuur van de meerderheid
Lama, ik las niet goed. Laten we er elkaar gewoon vriendelijk te woord blijven staan. Het komt vast allemaal goed... Ooit... Misschien... 
[edit]niet goed gelezen in eerste instantie[/edit]
Wat het kiezen van een nieuw onderwerp betreft: ik denk toch dat daar een fundamenteel verschil zit tussen 'Raad de plaat', de 'Grote Wielerquiz' en deze contest. Er zijn hier meerdere inzendingen en ze lopen 'lang'. Als iemand een flauwe of minder intressante vraaf/foto heeft, is die zo voorbij. Elk topic wordt hier zo maar een maand actief bezocht, en velen steken er tijd in.
Tel daar bij op dat ik een leuke vraag heb bedacht voor de wielerquiz die ik maar niet kan stellen omdat ik nooit het goede antwoord weet.

[edit]niet goed gelezen in eerste instantie[/edit]
Wat het kiezen van een nieuw onderwerp betreft: ik denk toch dat daar een fundamenteel verschil zit tussen 'Raad de plaat', de 'Grote Wielerquiz' en deze contest. Er zijn hier meerdere inzendingen en ze lopen 'lang'. Als iemand een flauwe of minder intressante vraaf/foto heeft, is die zo voorbij. Elk topic wordt hier zo maar een maand actief bezocht, en velen steken er tijd in.
Tel daar bij op dat ik een leuke vraag heb bedacht voor de wielerquiz die ik maar niet kan stellen omdat ik nooit het goede antwoord weet.
Misschien is het een idee dat de winnaar door Corniel benaderd wordt of deze een goed idee heeft en zij samen overleggen over het volgende te soepen onderwerp. Corniel kan dan de regie houden over de topics en de winnaar heeft toch nog "een prijs" 
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
@Frenkie: dat lijkt me prima. Ik hoop dat er nu genoeg en gezegd en geschreven is over het randgebeuren. Laten we hopen dat er nog een inzending komt voor woensdag/donderdagnacht, en daarna kunnen de vernietigende (of wat meer opbouwende) juryrapporten het levenslicht zien!
Het mijne is bijna af
Het mijne is bijna af
[quote="maus_1990"]@Tiest, wil niet lullig doen ondanks ik niet meedoe moet deze PhotoSoep, maar ik heb respect voor Corniel dat hij de touwtjes in handen neem, verder heb ik het geprobeerd maar heb er geen tijd op het moment voor, maar de beste scheepslui staan maar weer aan wal zo blijkt nu, zelf zou je ook wel wat meer mogen inbrengen ipv corniel af lopen te zeiken! begin het gezeik van jou beetje zat te worden!
btw, sorry voor de woordkeuze af en toe, begin al dat gezaag zat te worden hier![/quote]
Dank u Dank u. Ik mag dan mischien een zeikerd zijn volgens jou, Inmiddels is het bij Corniel toch ook doorgedrongen dat zo maar de sluitingsdatum veranderen niet echt een strak idee was.
En dat hij de touwtjes in handen neemt. Dat doet ie goed, En waarom moet ik dat overnemen? Corniel is de topicstarter (logisch dat je bij dit soort topics dan de regie voert) en vind het leuk om het een beetje te leiden. Dan ga ik dat niet overnemen, wil het nog niet eens. Neemt niet weg dat ook Corniel tegen kritiek moet kunnen. (En dat lukt best;))
En verder breng ik meer als genoeg in. Niet alleen in dit topic maar ik gok dat meer als 30% van de inzendingen ondersteuning aan me hebben gevraagd dmv een E-mail, En ja zij krijgen allemaal netjes antwoord en ik zal iedereen die vragen heeft over PS Nog steeds tips en tricks geven/leren.
btw, sorry voor de woordkeuze af en toe, begin al dat gezaag zat te worden hier![/quote]
Dank u Dank u. Ik mag dan mischien een zeikerd zijn volgens jou, Inmiddels is het bij Corniel toch ook doorgedrongen dat zo maar de sluitingsdatum veranderen niet echt een strak idee was.
En dat hij de touwtjes in handen neemt. Dat doet ie goed, En waarom moet ik dat overnemen? Corniel is de topicstarter (logisch dat je bij dit soort topics dan de regie voert) en vind het leuk om het een beetje te leiden. Dan ga ik dat niet overnemen, wil het nog niet eens. Neemt niet weg dat ook Corniel tegen kritiek moet kunnen. (En dat lukt best;))
En verder breng ik meer als genoeg in. Niet alleen in dit topic maar ik gok dat meer als 30% van de inzendingen ondersteuning aan me hebben gevraagd dmv een E-mail, En ja zij krijgen allemaal netjes antwoord en ik zal iedereen die vragen heeft over PS Nog steeds tips en tricks geven/leren.
Leuk, gimpen! 

Hier de link naar de grote afbeelding, zodat onvolkomenheden nog duidelijker worden:
http://www.rhalff.com/bike/images/P4_spider_groot.jpg
Best verslavend dat photoeditten als je eenmaal bezig bent.

Hier de link naar de grote afbeelding, zodat onvolkomenheden nog duidelijker worden:
http://www.rhalff.com/bike/images/P4_spider_groot.jpg
Best verslavend dat photoeditten als je eenmaal bezig bent.
En dat is de 14e inzending. Stoer gedaan.
yep, zoiets, de poten leken er zo op dat ik ze maar behouden heb