Voor het tweede jaar op rij deze tocht gereden, erg leuke tocht, prachtig weer, heerlijk getoerd! De eerste toertocht in Limburg dit jaar, ivm wat instabiele ledematen, al ingesnoerd

, voorzichtig bergop gereden, maar 2km harder gemiddeld dan vorig jaar, dus wie weet wordt het weer eens wat.
Uiteraard erg erg jammer van de fiets van Tiest, die juist zo mooi was met de testwielen..
Mooi momentje was toen ik een "wat stevigere" man inhaalde aan het eind van de steile klim naast de Cornesse, deze me op het vlakkere stuk erna inhaalde, met het verzoek om even achter hem te blijven totdat hij bij zijn vrienden was. "Is het net of ik je ingehaald heb". Keurig netjes achter deze meneer gebleven en toen we bijna bij zijn vrienden waren hem verder omhoog geduwd:D, wat uiteraard goed werd ontvangen

.
Leuk momentje was toen PFW op de Eyserbosweg afstapte.... Om een vlieg uit zijn helm te halen en vervolgens weer op te stappen. Daar hadden ze een foto van moeten maken
Op de foto nog een pittige tante in het roze achter me, die ons een tijdje heeft bijgehouden, PFW vriendelijk duidelijk maakte dat hij niet hard genoeg daalde (???) en even voor mij ging rijden om er vervolgens weer achter te gaan zitten, dit werd bestempeld als de vrouwelijke variant van haantjesgedrag

.
[img=
http://home.planet.nl/~witte097/wit_noontje.jpg]