La Vuelta 2025
Niet bepaald saai, maar weinig dat je kan bespreken wat mij betreft.
Misschien nog het meest: die gelatenheid van Ayuso is toch ook geen cadeau als je daar ploegleider van moet zijn? Of gaat die erdoor komen en nog een 5tal ritten winnen? Knechten op het niveau dat hij zou moeten halen, zit er volgens mij niet in.
Misschien nog het meest: die gelatenheid van Ayuso is toch ook geen cadeau als je daar ploegleider van moet zijn? Of gaat die erdoor komen en nog een 5tal ritten winnen? Knechten op het niveau dat hij zou moeten halen, zit er volgens mij niet in.
De op papier sterkste uit de kopgroep wint vrij eenvoudig en de klassementsrenners kijken elkaar het wit uit de ogen vanwege de rit van vandaag en omdat het laatste stuk van de slotklim te makkelijk was.
Wat moet je daar over zeggen? Sowieso tot nu toe een wat gezapige Vuelta. Toch lijkt Vingegaard er niet met kop en schouders bovenuit te steken. Straks weten we meer.
Wat moet je daar over zeggen? Sowieso tot nu toe een wat gezapige Vuelta. Toch lijkt Vingegaard er niet met kop en schouders bovenuit te steken. Straks weten we meer.
Campagnolo Ultra Dork
Echte lange klimmen hebben we ook nog niet gezien, gisteren zat Pidcock nog mee. Vingegaard moet het toch hebben van wat langere, zwaardere inspanningen denk ik.Ernie C. schreef: ↑29 aug 2025 09:54 De op papier sterkste uit de kopgroep wint vrij eenvoudig en de klassementsrenners kijken elkaar het wit uit de ogen vanwege de rit van vandaag en omdat het laatste stuk van de slotklim te makkelijk was.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gaaaaaaaap
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ja, het echte vuurwerk blijft uit. Al vond ik dat Ayuso vandaag wel mooi gereden heeft ! Ik vraag me vooral af of Vingegaard nog een keer gaat aanvallen of dat ie alles op de Angliru zet ofzo. Almeida probeert in ieder geval wel wat, begreep niet helemaal waarom Ciccone en Vingegaard niet meereden, maargoed...
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Ik begreep nog wel waarom die 2 niet met Almeida meereden. Wellicht de top 3 uiteindelijk, dus wie schudt je af? En op gegeven moment gaan ze toch even zitten kijken en op deze beklimming zou zeker groepje terugkeren. Heel wat hoogtemeters vandaag maar niet echt lekker voor het klassement. Mijn lekenmeninkje.
-
Patrick VB
- Forum-lid
Vandaag in het groepje Vingegaard en co: Junior Lecerf (Soudal-QS).
Mooie prestatie van de winnaar van de Czech Tour.
Alleen, Renaat Schotte was zo druk bezig met het voorlezen van de Wikipedia dat deze jonge renner niet opgemerkt werd.
Mooie prestatie van de winnaar van de Czech Tour.
Alleen, Renaat Schotte was zo druk bezig met het voorlezen van de Wikipedia dat deze jonge renner niet opgemerkt werd.
-
ottorongo2
- Forum-lid
Is ook mijn gedacht,hard rijden wel maar strijden nada.
-
Patrick VB
- Forum-lid
Onze Deense vriend ėn attractief koersen.... iemand zal het eens moeten uitleggen.
Beetje review van een rit vorig jaar in de Tour: kans op wegrijden met toekomstig podium, maar de benen stil houden. Waarom zet je de gele brigade op kop?
Beetje review van een rit vorig jaar in de Tour: kans op wegrijden met toekomstig podium, maar de benen stil houden. Waarom zet je de gele brigade op kop?